فراوری مستندانجیل برنابا با همکاری ایتالیا و ترکیه

به گزارش لیسو، خبرنگاران: حمید رهبر، مستندساز از ساخت مستند انجیل برنابا با همکاری ایتالیا و ترکیه اطلاع داد.

فراوری مستندانجیل برنابا با همکاری ایتالیا و ترکیه

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حمید رهبر، مستندساز در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از ساخت مستند انجیل برنابا با همکاری ایتالیا و ترکیه اطلاع داد و گفت: محور اصلی این مستند، معرفی انجیل برنابا به مسیحیان است.

وی اضافه نمود: در این فیلم قصد داریم تا با آنالیز 4 انجیل معروف مسیحیان، به همراه معرفی انجیل برنابا که به اعتقاد ما انجیل کامل است، مسیحیان را به پیروی از انجیل برنابا که به تعالیم حضرت عیسی(ع) بسیار نزدیک است ترغیب کنیم.

این مستندساز اعلام کرد: به اعتقاد مسلمانان انجیل برنابا همان کتابی است که حواریون حضرت عیسی(ع) از ایشان گرفته اند که از نظر تعلیمات دینی با 4 انجیل مسیحیان اختلافاتی دارد. درحقیقت می خواهیم با گفت وگو و تحقیق در چند کشور اروپایی انجیل کامل تری را به مسیحیان معرفی کنیم.

رهبر ادامه داد: در این مستند که فیلم برداری آن در ایران، ایتالیا و ترکیه انجام می گردد از تصاویر آرشیوی و گفت وگو با نظریه پردازان مذهبی بهره می گیریم.

وی گفت: تاکنون تحقیق و نگارش فیلمنامه این مستند را انجام داده ایم. مقداری از تصویر برداری را که مربوط به گفت وگو با چند محقق و نویسنده مذهبی و تاریخی است نیز انجام دادیم. قرار است تا به ترکیه بویم تا از انجیل برنابا که در این کشور نگهداری می گردد دیدن کنیم. در ادامه هم با حضور در واتیکان ایتالیا تصویربرداری را ادامه می دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 434

به "فراوری مستندانجیل برنابا با همکاری ایتالیا و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مستندانجیل برنابا با همکاری ایتالیا و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید