تکواندو بانوان در شرایط اضطرار، جوابگوی تمرینات بی برنامه کیست؟

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو قرار بود بعد از نزدیک به هشت ماه تعطیلی از 28 مهرماه در خانه تکواندو شروع گردد که به دلیل ابتلای یک عضو کادر فنی و یک تکواندوکار لغو شد. این در حالی است که بانوان تکواندو می بایست خود را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک آماده نمایند.

تکواندو بانوان در شرایط اضطرار، جوابگوی تمرینات بی برنامه کیست؟

نکته مهم اینکه همین تیم بانوان در چند هفته گذشته با دعوت سرمربی تیم از تکواندوکاران شاخص تیم ملی چون کیانی، پارسا، مؤمن زاده و … چند جلسه تمرین را در یکی از سالن های تکواندو کرج برگزار کرد که واکنش خاصی از سوی مسئولان فدراسیون به دنبال نداشت.

خبرنگاران 14 مهرماه ضمن اطلاع رسانی موضوع فوق، هشدار داد که در شرایط شیوع کرونا و اوج گیری این ویروس تکواندوکاران با این نوع تمرینات در معرض خطر ابتلاء قرار دارند. اینکه در زمان حضور تکواندوکاران در همان سالن، قبل، در جریان و بعد از تمرین مسائل بهداشتی رعایت شده بود یا خیر؟

حال که این رخ داده چه کسی پاسخگوست؟ البته که به قطعیت نمی توان گفت در جریان همان تمرینات برای ملی پوش پرامید ایران در راه کسب سهمیه و یکی از اعضای کادر فنی این مشکل پیش آمده، ولی وقتی می توان با رعایت کوچک ترین مسائل از بروز مشکل پیشگیری کرد، چرا باید بدون هماهنگی فدراسیون چنین برنامه هایی اجرایی گردد؟

متأسفانه سرمربی تیم ملی پا را فراتر گذاشته و از تمرینات تکواندوکاران در صفحه شخصی خود فیلم منتشر می نماید و مدعی است که همه پروتکل های بهداشتی رعایت شده، نتیجه همین می گردد که الان شاهدش هستیم. اگر قرار بود تمریناتی زیر نظر کادر فنی برگزار گردد، چرا بانوان از همان زمان که تمرین ملی پوشان مردان شروع شد، وارد اردوی آماده سازی نشدند؟

افرادی که در هفته های گذشته سنگ رعایت پروتکل های بهداشتی در تکواندو و لیگ را به سینه زده و مدعی بودند در باشگاه خود همه پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند، با انتشار این خبر آیا حرفی برای گفتن خواهند داشت؟

این درست که زمان و مکان رقابتهای انتخابی المپیک معین نیست، ولی تیمی که نه اوزان خود را معین نموده و نه نفرات اصلی را برای حضور در این مسابقات انتخاب نموده، با این شرایط در شرایط اضطرار قرار گرفته است و تنها زمان را از دست می دهد، برای رسیدن به اهداف عظیم باید سخت کوشش کرد، و البته که از مربیانی استفاده گردد که با چنین اقداماتی تمام برنامه ریزی ها را خراب ننمایند.

در خاتمه باید عنوان کنیم که در شرایط فعلی و شرایط قرمز بیشتر شهرها می بایست رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد و رئیس فدراسیون باید به مسئله برگزاری تمرین خارج از فدراسیون ورود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1241

به "تکواندو بانوان در شرایط اضطرار، جوابگوی تمرینات بی برنامه کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو بانوان در شرایط اضطرار، جوابگوی تمرینات بی برنامه کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید