جنگل سنگ در یون نان چین ، معرفی جنگل سنگی در چین

به گزارش لیسو، جنگل سنگی یا شیلین مجموعه ای جالب از شکل گیری سنگ های آهکی ست که در استان یونآن چین واقع شده و به عنوان یکی از شگفتی های طبیعی زمین شناخته شده. با دیدن این صخره های آهکی به نظر می یاد این سنگ های عظیم از آسمان سقوط کردن و به دلیل قرار دریافت اونها بین درختان ممکنه توهم زیبایی از یه جنگل سنگی بهتون دست بده. این جنگل به همراه دهکده ای که در نزدیکی جنگل سنگی واقع شده از سال 2007 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شدن و یکی از جاذبه های گردشگری دنیاست که سالانه تعداد زیادی از توریست ها رو به سمت خودش جذب می کنه. در ادامه با جنگل سنگ در یون نان چین و یا نمونه تصاویری از جنگل سنگی در چین با ما همراه باشید ...

جنگل سنگ در یون نان چین ، معرفی جنگل سنگی در چین

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مناظر شگفت انگیز

اگر پیروز بشین به بالای یکی از این قله های سنگی صعود کنین، می تونین از تماشای هزاران قله و دره که مثل یک جنگل سیاه و سپید گسترده شده لذت ببرین. زمین شناسان با تحقیقی که روی این جنگل سنگی داشتن ادعا می کنن که این جنگل بیش از 270 میلیون سال قدمت داره و در گذشته به احتمال زیاد اقیانوسی بوده که بعد از فروکش کردن آب اقیانوس و به مرور زمان با تاثیری که آبها روی این صخره ها داشتن باعث شکل دریافت عجیب این سنگها شدن. زمانیکه بین این شاهکارهای سنگ طبیعی پیاده روی می کنین، افسون شکل های پیچیده ای می شین که چشم انداز باشکوهی و عجیب و غریبی دارن، سنگ هایی با شیب تند که مناظر فوق العاده و پر پیچ و خمی رو جلوی چشمان شما ایجاد می کنن و روی برخی از اونها می تونین نقاشی ها و حجاری های باستانی جالبی رو پیدا کنین که با استفاده از مخلوط خون حیوانات و مواد معدنی نقاشی شدن.

چشم اندازهای تماشایی

دریاچه ها، کوه ها، غارها و سنگ های دیگه جذابیت بیشتری رو به این جنگل سنگی اضافه می کنن و معمولا اواخر شب می تونین شاهد برنامه های سنتی مثل کشتی، مبارزه با گاو نر، آوازخوانی و پایکوبی توسط بومی ها در این منطقه زیبا باشین.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 354

به "جنگل سنگ در یون نان چین ، معرفی جنگل سنگی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل سنگ در یون نان چین ، معرفی جنگل سنگی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید