حسن: امیدواریم بازی خوبی برابر ایران انجام دهیم

به گزارش لیسو، ملی پوش امارات ابراز امیدواری کرد نمایش خوبی در ملاقات برابر ایران داشته باشند.

حسن: امیدواریم بازی خوبی برابر ایران انجام دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه البیان امارات، ماجد حسن گفت: امیدوارم در مرحله بعدی انتظارهای طرفداران را برآورده کنیم و بازی خوبی برابر ایران با وجود برگزاری آن در خانه حریف به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال امارات سپس با اشاره به غیبت بعضی بازیکنان در لیست این تیم به علت آسیب دیدگی اضافه کرد: این موضوع انگیزه ای برای کوشش بیشتر سایر بازیکنان است و چنین شرایطی در هر باشگاهی و تیم ملی رخ می دهد. مهم این است که بازیکنان خود را با این شرایط وفق دهند. ما هم به همین دلیل کوشش می کنیم و با استفاده از راهکار ها در پی عبور از آن هستیم. در لیست کنونی نیز برترین بازیکنان حضور دارند و با تکیه بر تجربه شان مشکل غیبت ها را جبران می نمایند.

ماجد حسن درباره شانس صعود تیم ملی فوتبال امارات به مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 گفت: ما به این امید پایبند هستیم و برای رسیدن به رویای خود کوشش می کنیم. با این وجود نگران خاتمه رقابت های انتخابی نیستیم و تمرکزمان اکنون روی بازی با ایران است. ما باید بدون توجه به تاریخچه دیدارهای امارات و ایران و به ویژه بازی دور رفت این مرحله آماده رویارویی فردا با این تیم شویم. این بازی یک راستا کلیدی برای رفتن به جام جهانی 2022 است و با تمامی دیدارهای قبلی فرق می نماید.

تیم های ملی ایران و امارات ساعت 18 سه شنبه هفته جاری به مصاف هم می رود. ایران با 19 امتیاز صدرنشین گروه A است و به جام جهانی 2022 صعود نموده است. امارات 9 امتیازی نیز با قرار داشتن در رده سوم جدول امیدوار به حضور در مرحله پلی آف است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1964

به "حسن: امیدواریم بازی خوبی برابر ایران انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن: امیدواریم بازی خوبی برابر ایران انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید