خبرنگاران ابتلا به کرونا در خلخال 10 برابر افزایش یافته است

به گزارش لیسو، اردبیل-خبرنگاران-فرماندارخلخال گفت: از شروع موج چهارم کرونا شمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان سیر صعودی گرفته و آمار بستری در بیمارستان این شهر به 10 برابر افزایش یافته است .

خبرنگاران ابتلا به کرونا در خلخال 10 برابر افزایش یافته است

به گزارش خبرنگاران، فریدون بابایی روز آدینه در جلسه ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال اضافه نمود: هم اکنون آمار بستری در بیمارستان امام خمینی این شهر از یک نفر در روز به 10 نفر افزایش یافته است و این میزان از ابتلا و بستری بیشترین تعداد از شروع شیوع کرونا در این منطقه محسوب می گردد .

وی با اشاره به افزایش شمار مراجعان سرپایی به مراکز 16 و 24 ساعته خلخال اظهار کرد:میانگین مراجعان به بیمارستان و مراکز پیش بیمارستانی 30 نفر بوده و علاوه بر افزایش آمار بستری در بیمارستان در حال حاضر بیش از 800 کرونایی در منازل خود در قرنطینه خانگی هستند.

فرماندار خلخال گفت:علاوه بر راه اندازی بخش های دوم وسوم برای پذیرش مبتلایان کرونا در تنها بیمارستان خلخال، محلی برای راه اندازی بیمارستان صحرایی آماده شده و در صورت لزوم از این محل برای بستری و درمان مبتلایان استفاده خواهد شد.

بابایی بیان نمود: همکاری بازاریان در اجرای طرح اعمال محدودیت های کرونایی در این شهرستان موجب شده تا خلخال شاهد کمترین تخلفات صنفی در این زمینه بوده و رتبه آخر کشور را از لحاظ ثبت تخلفات صنفی به خود اختصاص دهد.

فرماندار خلخال مقاومت بعضی از مبتلایان به کرونا در روستاها،ترویج طب سنتی از سوی فعالان فضای مجازی و حتی انکار وجود کرونا از سوی بعضی افراد را از جمله چالش های موجود در کنترل کرونا خاطرنشان کرد و اضافه نمود: بعنوان نمونه خودداری سه روستایی مبتلا به کرونا از بستری در بیمارستان اخیرا منجر به مرگ هرسه نفر آنها در این شهرستان شد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1568

به "خبرنگاران ابتلا به کرونا در خلخال 10 برابر افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتلا به کرونا در خلخال 10 برابر افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید