خبرنگاران ترامپ: آمریکا هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود

به گزارش لیسو، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا با تاکید بر نوع حکومت سرمایه داری آمریکا گفت: ایالت متحده هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود.

خبرنگاران ترامپ: آمریکا هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ بامداد آدینه در پیغام توییتری نوشت: این انتخابات انتخابی میان رویای آمریکایی و کابوس سوسیالیستی است.

به نوشته ترامپ، مخالفان ما می خواهند آمریکا را به کوبای کمونیست یا سوسیالیست ونزوئلا تبدیل نمایند. تا زمانی که من رئیس جمهوری هستم، آمریکا هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود!

دونالد ترامپ هفته گذشته در تجمعی در ایالت فلوریدا با کنایه صریح به سناتور کامالا هریس معاون جو بایدن با این ایده که آمریکا یک رئیس جمهوری زن سوسیالیست داشته باشد مخالفت کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در این سخنرانی گفت: ما قرار نیست یک کشور سوسیالیست باشیم. ما قرار نیست یک رئیس جمهوری سوسیالیست به ویژه یک رئیس جمهوری سوسیالیست زن داشته باشیم.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که حزب جمهوریخواه آمریکا در حال اشاعه پیغام ضدسوسیالیستی در ایالت فلوریدا بوده و امیدوار است که این کمپین با بازخورد مثبتی از سوی مهاجران لاتین تبار در این ایالت روبرو گردد.

رئیس جمهوری آمریکا در عین حال با حملات مکرر به هریس، کوشش داشت بایدن رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری را با جناح چپ حزبش مرتبط کند و در این زمینه به مواضعی که این سناتور زن ایالت کالیفرنیا در زمان نامزدی خود برای کاخ سفید اتخاذ نموده بود، اشاره نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1238

به "خبرنگاران ترامپ: آمریکا هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: آمریکا هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید