خبرنگاران پرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد

به گزارش لیسو، تهران- خبرنگاران- هانتر بایدن پسر رییس جمهوری منتخب آمریکا چهارشنبه شب از به جریان افتادن تحقیقات در مورد موضوع مالیات های وی خبر داد.

خبرنگاران پرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد

به گزارش خبرنگاران از شبکه سی ان بی سی، هانتر بایدن اعلام کرد که وی تحت بازپرسی برای امور مالیاتی خود توسط دادستان های فدرال در ایالت دلاور قرار گرفته است.

بازپرسی و آغاز تحقیقات از هانتر در حالی اعلام شد که قرار است پنج روز دیگر کالج انتخاباتی (مجمع گزینندگان) جو بایدن سناتور سابق ایالت دلاور را به طور رسمی از سوی به عنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکا انتخاب کند.

هانتر بایدن در بیانیه ای گفت: من دیروز برای اولین بار فهمیدم که دادستانی ایالات متحده در دلاور به مشاور حقوقی من اعلام کردند که آنها در حال بررسی امور مالیاتی من هستند.

پسر بایدن در ادامه اضافه کرد: من این موضوع را بسیار جدی می گیرم اما اطمینان دارم که بررسی حرفه ای و عینی این موارد نشان می دهد که من به صورت قانونی امور خود از جمله بهره مندی از مشاوران مالیاتی حرفه ای را اداره می کردم.

سی ان ان در گزارشی در مورد آغاز تحقیقات از پسر رییس جمهوری منتخب آمریکا نوشت که دادستانی چندین موضوع مالی از جمله اینکه آیا هانتر بایدن و همکارانش در معاملات تجاری در کشورهای خارجی ، به ویژه چین ، قوانین مالیات و پولشویی را نقض کرده اند را بررسی می کند.

به گزارش سی ان ان، تحقیقات در ماههای اخیر به دلیل قوانین وزارت دادگستری که مانع انجام اقدامات قانونی در مواردی است که می تواند بر انتخابات تأثیر بگذارد عمدتا به تعویق افتاده بود.

مجله نیویورک پست در ماه گذشته گزارش داد که پلیس اف.بی. آی در دسامبر(آذر) سال 2019 رایانه و هارددیسک را که تصور می شود برای هانتر بایدن باشد را توقیف کرد.

به دنبال انتشار آغاز تحقیقات از هانتر بایدن، تیم انتقالی جو بایدن و کامالا هریس در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور منتخب بایدن به پسرش که با چالش های دشواری از جمله حملات شخصی نادرست ماه های اخیر مبارزه کرده است، بسیار افتخار می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1338

به "خبرنگاران پرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرونده مالیاتی پسر بایدن به جریان افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید