راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت

به گزارش لیسو، اگر خواب خوبی نداشته باشید، نمی توانید روز خود را به خوبی آغاز نموده و به انتها برسانید. لازمه داشتن خواب خوب، فکری آرام و یک رخت خواب مناسب است. خوشبختانه می توان فکر را با استفاده از بعضی از تکنیک ها آرام کرد اما یک رخت خواب نامناسب را نمی توان تغییر داد و تنها راه ممکن، تعویض است! در صورتی که می خواهید خیالتان از بابت خوب بودن روتختی و مابقی اقلام سرویس خواب راحت باشد، می بایست قبل از اینکه اقدام به خرید رختخواب کنید، با راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت آشنا شوید.

راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت

آگاهی شما در این زمینه باعث می گردد تا از داشتن انتخاب های بد جلوگیری نموده و برترین گزینه ها را برگزینید. به همین منظور، در این صفحه قصد داریم تا با معرفی راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت، به شما یاری کنیم که یک خرید رضایت بخش و عالی و در نهایت یک خواب راحت داشته باشید! با ما همراه باشید...

ویژگی های کالای خواب با کیفت چه چیزی است؟

کالای خواب عبارتند از تمام لوازمی که در هنگام خواب، از آن ها استفاده می کنیم. پر استفاده ترین کالاهای خواب عبارتند از روتختی، بالش، تشک، ملحفه و روبالشی. قبل از هر چیزی، کالای خواب شما باید با دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان هماهنگی و تناسب داشته باشد. به عبارتی، باید به رنگ و طرح آن دقت کنید. به عنوان مثال، اگر سبک اتاق خوابتان کلاسیک باشد، نمی توانید از روتختی اسپرت بهره ببرید و بهتر است یک روتختی با سبک کلاسیک انتخاب نمایید.

در مرحله دوم، باید به جنس کالای خواب توجه نمایید. اگر پوست حساسی دارید، الیاف کالای خواب شما باید از نوع ضد حساسیت باشد. در غیر این صورت، بهتر است کمتر از کالاهایی که الیاف مصنوعی دارند، بهره ببرید. ایده آل ترین گزینه ها پنبه و پر هستند. البته وجود الیاف مصنوعی مانند پشم شیشه و اکریلیک به عنوان مواد داخلی کالای خواب، با توجه به خاصیت محفوظ نگه داشتن گرما، می تواند شب های زمستانی شما را گرم تر از پیش کند.

یکی دیگر از ویژگی های کالای خواب با کیفیت، جذب رطوبت بالا است.

مقدار ها نیز تاثیر بسزایی در کیفیت خواب دارند. به طور مثال، اگر بالش شما بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک باشد، امکان آسیب رساندن به مهره های گردن و داشتن یک خواب آشفته وجود دارد. استاندارد بودن فنر های تشک، ارتفاع تشک، مقدار و جنس روتختی، مقدار تخت و ... مسائلی است که باید در زمان خرید کالای خواب، به آن ها دقت کنید.

در فروشگاه کاورلت، ما برترین و با کیفیت ترین کالای خواب را فراوری و وارد می کنیم و در خدمت شما عزیزان قرار می دهیم.

نکات مهم برای خرید روتختی

برای خرید روتختی، قبل از هر چیزی باید این سوال را از خودتان بپرسید که روتختی را برای چه شخصی و چه اتاقی می خواهید. به طور مثال، شکل و طرح روتختی دخترانه با روتختی پسرانه فرق دارد.

در مرحله بعد، باید تعیین کنید که این روتختی قرار است در چه فصلی مورد استفاده قرار گیرد و آیا صرفا می خواهید از آن به عنوان وسیله ای برای پوشش تخت بهره ببرید و یا قصد دارید آن را در زمان خواب مانند پتو بر روی خود بیندازید. پاسخ به این موارد، جنس و ضخامت روتختی را تعیین می نمایند.

جنس پارچه های روتختی که در کاورلت عرضه می شوند، از نوع با کیفیت و مقاوم در برابر شستشو هستند. ما با توجه به سلیقه های مختلف، زیباترین و به روز ترین مدل های روتختی را در انواع و اقسام طرح ها و رنگ های متفاوت به فروش می رسانیم.

نکات مهم برای انتخاب بالش با کیفیت

از آنجایی که پوست صورت در هنگام خواب بر روی بالش قرار می گیرد، مهم است که بالشی انتخاب کنید که از برترین الیاف ممکن ساخته شده باشد. در غیر این صورت، ممکن است پس از مدتی استفاده از بالش، دچار جوش صورت و مسائل پوستی دیگری شوید. جذب رطوبت و تنفس پذیر بودن بالش به شما یاری می نماید تا تعریق مو و گردن در هنگام خواب را کمتر تجربه کنید.

برای حل این مشکل، بعضی از فراوری نمایندگان اقدام به ساخت بالش هایی کردند که از جنس مموری فوم بوده و در درون آن ها، ژل خنک نماینده به کار رفته است. بدین صورت، دیگر نیازی ندارید که بالش خود را در طول شب پشت و رو کنید!

نکته دیگر این است که باید به شرایط مهره های گردن خود نیز توجه کنید و با توجه به آن، یک بالش با ارتفاع مناسب انتخاب کنید. بعلاوه، الیاف درون بالش باید به گونه ای جابه جا گردد که در زمانی که به کج می خوابید، بالش فضای خالی بین سر و شانه را به خوبی پر نماید.

برترین الیاف بالش چیست؟

بالش ها با استفاده از الیاف مختلفی نظیر پنبه، پر، پشم، کرک، فوم و الیاف مصنوعی ساخته می شوند. الیاف طبیعی از جنس و مقاومت بالایی برخوردارند، اما همه افراد نمی توانند از آن ها استفاده نمایند؛ چرا که احتمال ایجاد حساسیت در آن ها بالا می باشد. از طرفی، بالش هایی با الیاف پنبه و پشم را نمی توان در ماشین لباسشویی شست؛ چرا که با شستشوی ماشین، الیاف آن ها جمع می گردد. البته، در صورتی که از روبالشی استفاده می کنید، تنها کافی است که دو ماه یکبار، روبالشی را بشویید و سالی یکبار، محتویات درون بالش را خالی نموده و با دست بشویید.

افرادی که نسبت به الیاف طبیعی حساسیت دارند یا از روبالشی استفاده نمی نمایند، باید از بالش هایی با جنس الیاف مصنوعی استفاده نمایند.

برترین جنس پارچه برای کالای خواب

از آنجایی که پارچه مستقیما با پوست در ارتباط است، بهتر است در زمان خرید، به موارد مختلفی توجه کنید. راحتی پارچه را با سه معیار لمسی، حرارتی و رطوبتی می سنجد. ایده آل ترین پارچه دارای خاصیت نرم بودن، عایق گرما بودن و جذب رطوبت است.

جنس پارچه هایی که در ساخت کالای خواب به کار می فرایند عبارتند از:

  • پنبه: بسیار مقاوم، ارزان و تنفس پذیر است و جزو پر هوادار ترین پارچه ها به شمار می رود.
  • ابریشم: بسیار ظریف و لطیف است و برای افرادی که به آن حساسیت ندارند و می خواهند کالای خواب نرمی داشته باشند مناسب است. قیمت این پارچه نسبتا بالا می باشد.
  • پلی استر: از مواد پلیمری ساخته شده و نسبتا زبر است. از آنجایی که عایق گرمایی خیلی خوبی است، برای فصل های سرد سال مناسب است. بعلاوه، مقاومت و طول عمر بالایی دارد.
  • بامبو: این پارچه نیز عموما به صورت ترکیبی از بامبو با الیاف های دیگر ساخته می گردد و بسیار لطیف، تنفس پذیر و مقاوم است.
  • ترکیبی: این نوع پارچه از ترکیب پنبه با الیاف دیگر ساخته می گردد و نسبتا ارزان، مقاوم، نرم و ضد چروک است.
  • تنسل: از الیاف درخت اکالیپتوس ساخته شده و دارای خاصیت نرمی و ضد باکتری است.
  • کتان: بسیار مقاوم و کلفت است و به علت عایق گرما بودن، مناسب برای فصل های سرد سال است.
  • فلانل: با استفاده از پنبه یا پشم زده شده درست می گردد و در عین ظرافت، به خوبی بدن را گرم می نماید.

اهمیت خرید کالای خواب از فروشگاه معتبر

اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنید، کیفیت کالای خواب شما را تضمین می نماید. هر چه اعتبار فروشگاه بالاتر باشد، محصول شما از کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش بهتری برخوردار است.

مجموعه کاورلت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه واردات محصولات برند و فراوری برترین و با کیفیت ترین کالای خواب، با پشتیبانی 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مشتریان است. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1953

به "راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کالای خواب با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید