فرایند صعودی تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در روسیه

به گزارش لیسو، در روسیه با شناسایی 440 مورد آلودگی جدید به ویروس کرونا در 75 منطقه این کشور طی 24 گذشته، تعداد کلی مبتلایان به 7577 نفر افزایش و تا به امروز 24 نفر در اثر این بیماری جان باخته و190 نفر هم بهبود یافته اند.

فرایند صعودی تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در روسیه امروز (چهارشنبه) گزارش داد که تعداد مبتلایان به عفونت ویروس جدید کرونا در این کشور طی شبانه روز گذشته 440 نفر افزایش یافته و در مجموع به 7577 مورد آلودگی در 75 منطقه از روسیه رسیده است.

بر اساس این اطلاعات، طی 24 گذشته 69 نفر بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند و در کل دوره شیوع این بیماری، 190 نفر بهبود یافته اند.

ضمن اینکه هفت مورد جدید مرگ در اثر بیماری کرونا طی شبانه روز گذشته ثبت شد که بدین ترتیب تعداد قربانیان کرونا در روسیه به 24 افزایش یافته است. در مجموع در روسیه ، تا به امروز 2،777 مورد عفونت ناشی از ویروس کرونا ثبت شده است.

موارد جدید این بیماری در 35 منطقه از کشور گزارش شده است، البته موارد عفونت کرونا در مسکو همچنان بیشترین تعداد است. بطوری که تعداد مبتلایان به کرونا در پایتخت طی روز گذشته 267 نفر افزایش یافته و از 1800 نفر فراتر رفته است.

پیش از این ، این ستاد از مرگ پنج بیمار دیگر عفونت ویروس کرونا در مسکو اطلاع داد که البته همگی دارای بیماری های مزمن دیگری هم بودند.

مقامات مسئول، رعایت دقیق رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) را برای همه ساکنان پایتخت ضروری می دانند. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو پیش از این اظهار داشت که کنترل بر پیروی درست شهروندان از رژیم انزوای خانگی (قرنطینه) در ارتباط با شیوع ویروس کرونا افزایش خواهد یافت.

لازم به یادآوری است که در شهر مسکو از روز یکشنبه، 29 مارس (10 فروردین ماه) اقدامات محدود کننده سخت گیرانه ای برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به اجرا گذاشته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 885

به "فرایند صعودی تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند صعودی تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید