رکورد متفاوت پورشه تایکان توربو S!

به گزارش لیسو، پورشه که از ثبت رکوردهای گوناگون در پیست های مشهور خسته شده این بار می خواسته رکورد جهانی گینس برای کسب عنوان سریع ترین سرعت یک خودرو در داخل ساختمان ها را بشکند.

رکورد متفاوت پورشه تایکان توربو S!

به گزارش خبرنگاران، این رکورد قبلاً با سرعت نسبتاً پایین 138.4 کیلومتر در ساعت ثبت شده اما برای ثبت آن خودرو باید از حال سکون شروع به حرکت کرده و به توقف کامل هم برسد. همه این کارها باید داخل ساختمانی بدون وجود درب های باز انجام شود.

به این ترتیب هر فردی که به دنبال شکستن چنین رکوردی باشد باید به یک ساختمان بزرگ با خودرویی سریع و ترمزهای قوی تر دسترسی داشته باشد.

پورشه تایکان توربو S از این نظر کاملاً خوب است و مرکز ارنست ان موریال در نیواورلئان نیز برای رکوردشکنی انتخاب شده است زیرا این ساختمان دارای بزرگ ترین سالن نمایشگاهی با مساحت بیش از 92903 مترمربعی است.

اگرچه این ساختمان فضای زیادی دارد اما پورشه گفته کف پولیش خورده این ساختمان در واقع مشابه رانندگی در روی یخ با سرعت بالا بوده است. این را له کین راننده مسابقه ای پورشه فهمیده و افزوده است: سطح این سالن کاملاً غیرقابل پیش بینی بوده و لغزنده بوده و شما باید به خودروی خود کاملاً اعتماد کنید. کف زمین واقعاً شبیه یخ بود و در آخر که به دیوار می رسید شرایط بسیار دشواری پیش می آید.

برای آمادگی پیش از تست نهایی چندین تست با سرعت های پایین اجرا شده و پس از آن بوده و کین پشت فرمان تایکان توربو S نشسته و با استفاده از لانچ کنترل به سرعت 165.1 کیلومتر در ساعت رسیده و سپس متوقف شده است. به این ترتیب رکورد قبلی که به مدت هفت سال پابرجا بود شکسته شده و پورشه اختلاف 26.7 کیلومتر در ساعت را بر جای گذاشته است.

کین پس از این رکوردشکنی گفته است: حس سرعت داخل ساختمان حتی در این ساختمان بزرگ نیز جذاب است.

او می گوید در زمان رکوردگیری به سرعت شمار نگاه نکرده و بنابراین پس از شکستن رکورد واقعاً سورپرایز شده است.

تعداد بازدید : 67

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1452

به "رکورد متفاوت پورشه تایکان توربو S!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد متفاوت پورشه تایکان توربو S!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید