ریلمی Q3s؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار

به گزارش لیسو، طی ماه های گذشته شایعات خبرنگارانانی درباره جدیدترین گوشی میان رده ریلمی با نام Realme Q3s مطرح بود تا اینکه سازنده چینی انتها در روز سه شنبه 19 اکتبر (27 مهر ماه) از این گوشی با مشخصات جالب توجهی در کشور چین رونمایی کرد که بهره مندی از صفحه نمایش 144 هرتز و تراشه قدرتمند Snapdragon 778G 5G، بخشی از این ویژگی ها بشمار می رود.

ریلمی Q3s؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار

به گزارش خبرنگاران، در طی چند ماه گذشته، بازار گوشی های هوشمند میان رده شاهد عرضه گوشی های متعددی بوده که در نوع خود بی سابقه به نظر می رسد. این امر حکایت از اقبال عمومی به گوشی های میان رده در یکی دو سال گذشته است که سازندگان این دستگاه ها را به تکاپو انداخته است. خود این موضوع نیز بنا به اظهار بعضی کارشناسان، معلول شرایط نو حاکم بر بازار های مصرف بزرگی همانند هند است که ماه های گذشته شاهد بالا رفتن ارزش پول ملی و در پی آن قدرت خرید بوده اند. افزایش فروش گوشی های هوشمند میان رده در این بازار ها سبب تکاپوی فراوری نمایندگان برای عرضه چنین محصولاتی شده که خود این امر عرصه رقابت را تنگ تر نموده است. حالا سازندگان باید محصولاتی به صرفه، اما مجذوب نماینده را عرضه نمایند تا بتواند مشتریان را میان انبوه گزینه ها ترغیب کند. یکی از این محصولات گوشی هوشمند Realme Q3s است که که پس از هفته ها شایعه، انتها در چین راه اندازی شد.

گوشی هوشمند Realme Q3s مجهز به پردازنده Snapdragon 778G 5G است که در بین محصولات میان رده به یکی از اصلی ترین پردازنده ها تبدیل شده است و در گوشی های هوشمند دیگری مانند Realme GT Master Edition و Xiaomi 11 Lite 5G NE یافت می گردد. این یک تراشه ممتاز است که نوید عملکرد تقریباً شاخصی را برای این گوشی ریلمی به ارمغان می آورد. این پردازنده فوق سریع با یک صفحه نمایش فوق العاده صاف با نرخ تازه سازی 144 هرتز، تکمیل می گردد. صفحه نمایش 6.6 اینچی HDR10 LCD این گوشی از رزولوشن 2412 در 1080 فول اچ دی پلاس برخوردار است و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد که برای یک صفحه LCD بسیار مناسب است.

اما مطمئناً دوربین ها یکی از مهمترین عواملی هستند که هر خریداری به آن توجه می نماید و ریلمی نیز در این گوشی آن ها را ناامید ننموده است. این گوشی دارای دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز عمودی سیاه و سفید 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسل می باشد. دوربین اصلی از آخرین فناوری دوربین از جمله تشخیص صحنه هوش مصنوعی، زیبایی هوش مصنوعی، فیلتر ها و حالت شب با هوش مصنوعی پشتیبانی می نماید. در جلوی Realme Q3s نیز ما یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دریافت خواهیم کرد.

میزان باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است که می توان آن را با شارژر سریع 30 واتی، به سرعت پر کرد. طول تلفن 164.4 میلی متر، عرض 75.8 میلی متر، ضخامت 8.5 میلی متر و وزن آن 199 گرم است. این گوشی از رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر Android 11 خارج از جعبه استفاده می نماید. این دستگاه در سه نسخه ذخیره سازی یعنی 6 گیگابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه، 8 گیگابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت در کنار 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، عرضه می گردد که به ترتیب 1499 یوان (234 دلار آمریکا)، 1599 یوان (249 دلار پوند) و 1999 یوان (312 دلار آمریکا) قیمت خواهند داشت. گزینه های رنگی Realme Q3s نیز شامل دو نسخه سحابی (سفید مرواریدی) و آبی آسمانی شب (نیلی) است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1827

به "ریلمی Q3s؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار" امتیاز دهید

1 کاربر به "ریلمی Q3s؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی Q3s؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید