ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می گردد

به گزارش لیسو، رییس موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران از احداث ساختمان فاخر این موزه در کنار فرهنگستان های جمهوری اسلامی اطلاع داد.

ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، سیف الله جلیلی رییس موزه ملی علوم و فناوری گفت: خاتمه پس از سال ها کوشش و پیگیری بی وقفه و با تصویب هیأت وزیران و تایید ریاست محترم جمهوری، با استناد به مصوبه شماره 51011/ت 57761 ک، قرار است بنای فاخر موزه ملی علوم و فناوری کشور در فضایی کنار فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران واقع در اراضی عباس آباد احداث گردد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده میان فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران و موزه ملی علوم و فناوری مقرر شده است که ساختمان نیمه تمام مرکز همایش های فرهنگستان ها به عنوان بنای موزه ملی علوم و فناوری باز طراحی و برای این کاربری تکمیل و تجهیز گردد.

جلیلی ادامه داد: به این ترتیب پس از گذشت نزدیک به پانزده سال از تصویب ساخت و راه اندازی این موزه و گذشت بیش از ده سال از شروع به کار آزمایشی آن در فضای بسیار کوچکی در ساختمان قدیمی کتابخانه ملی، اینک با برداشته شدن این گام بسیار عظیم آرزوی احداث موزه ای در شأن تاریخ و تمدن پرافتخار ملت عظیم ایران و معرفی سهم انکارناپذیری که پیشینیان فرهیخته ما در پیشرفت علم و فناوری در دنیا داشته اند به واقعیت پیوسته است.

رییس موزه ملی علوم و فناوری در سرانجام خاطرنشان ساخت: تحقق این امر بدون کوشش وزارت علوم و همکاری بسیار سازنده رؤسای فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران ممکن نبوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1151

به "ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان جدید موزه ملی علوم و فناوری احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید