سازندگان عنوان PUBG با اقدامات اخیر خود کاربرانی که با تقلب بازی می نمایند را از سرویس خود حذف مینمایند

به گزارش لیسو، برنامه نویسان عنوان PUBG بر روی گوشی های هوشمند در نظر دارند با مسدود کردن کاربران متخلف تجربه بازی را برای دیگر گیمرها لذت بخش تر نمایند.

سازندگان عنوان PUBG با اقدامات اخیر خود کاربرانی که با تقلب بازی می نمایند را از سرویس خود حذف مینمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،سازندگان عنوان PUBG سعی نموده اند با اقدامات اخیر خود کاربرانی که با تقلب بازی می نمایند را از سرویس خود حذف نمایند و فضای بازی را به جایی امن و لذت بخش تبدیل نمایند. به دنبال این اقدامات تیم برنامه نویس بازی PUBG در موبایل طی یک هفته گذشته دسترسی بیش از 2 میلیون کاربر را مسدود و آن ها را از سرویس های اینترنتی خود حذف نموده است.

کاربران همچنین اکنون می توانند با استفاده از گزینه Pan Ban تقلب بازیکنان دیگر را گزارش دهند و موجب مسدود شدن دسترسی آن ها شوند. طبق اطلاعات منتشر شده، تقریبا یک سوم تمام گیمرهای بن شده از افزایش قدرت شخصیت بازی استفاده می کردند و 15 درصد از کل افراد متخلف نیز از ترفندهای قفل نشانه گیری سوءاستفاده نموده بودند.

تمامی افرادی که به دلیل تخلف های اجرا شده از بازی حذف شده اند دیگر نمی توانند به تجربه عنوان PUBG در موبایل بپردازند و باید حساب کاربری جدیدی را بسازند. همچنین گفته می گردد از دلایل دیگر مسدود شدن حساب های کاربری، مواردی همچون افزایش سرعت شخصیت و اتومبیل در بازی، افزایش قدرت بینایی و کاهش آسیب دیدگی در زمان درگیری بوده اند.

رقابت پرقدرت PUBG با دیگر عناوین بتل رویال گوشی های هوشمند

عنوان PlayeUnknowns BattleGrounds Mobile تا به امروز بیش از 600 میلیون بار دانلود شده و حدود 50 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. از میان تمامی این افراد 4 درصد از آن ها طی یک هفته اخیر از تجربه این عنوان محروم شده اند و دیگر حق بازگشت به بازی را ندارند. لازم به ذکر است؛ از آن جایی که رقیب اصلی بازی PUBG Mobile، یعنی عنوان فورتنایت اکنون بر روی سرورهای فروشگاه شرکت اپل وجود ندارد می توان گفت که این موقعیت بسیار مناسبی برای PlayeUnknowns BattleGrounds است تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند. البته این عنوان همچنان از حضور رقیب قدرتمندی همچون Call of Duty Mobile بهره مند است که می تواند شرایط را برای PUBG کمی سخت کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1357

به "سازندگان عنوان PUBG با اقدامات اخیر خود کاربرانی که با تقلب بازی می نمایند را از سرویس خود حذف مینمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان عنوان PUBG با اقدامات اخیر خود کاربرانی که با تقلب بازی می نمایند را از سرویس خود حذف مینمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید