سفر به بوگوتا ، 6 علت برای خوشگذرانی در بوگوتا

به گزارش لیسو، آلوده ، بارانی و کسب و کار گرا . باید با این حقیقت رو به رو شد، سفر به بوگوتا اصلا مجذوب کننده به نظر نمی رسد. بسیاری از مسافران زحمت جست و جوی بیشتر از این آوازه دلگیر را به خود نمی دهند زیرا بوگوتا را یا به عنوان مکانی که باید کاملا نادیده گرفته گردد می بینند یا آن را لکه ننگی بر روی مسیر برنامه ریزی شده شان برای مسافرت به حساب می آورند. دیگر شهر های آمریکای لاتین مانند بوینوس آیرس و ریو دو ژانیرو مسافران خیلی زیادی را به سمت خود می کشند ، و درون کلمبیا شهر های بهتری وجود دارند : مخلوطی از زندگی شبانه لذت جویانه و گذشته خشونت بار مبادله برده ها در مدلین ، در هم پیچیدگی بی پروای همهمه های کاراییبی و زیبایی های مستعمراتی کارتاگنا ، صحنه معروف سالسای کالی .اما در سفر به بوگوتا بدانید که این مقصد لیاقت این را دارد که به عنوان چیزی بیشتر از یک توقف گاه دیده گردد.برای خوشگذرانی در بوگوتا ، مدتی در این جا وقت بگذرانید آن گاه متوجه می شوید که شهر به آرامی جادوی فروتنانه خود را اجرا می نماید و به آرامی کشش غیرقابل مقاومت خیابان های به تپش در آمده از هنر خود ، کافه های تزیین شده و یکی از مجذوب کننده ترین نوآروی های شهری در دوچرخه سواری را نمایان می نماید. در این جا 6 مورد از مهم ترین نکات سفر به بوگوتا و را شانسی درنظر بگیرید را خلاصه نموده ایم .

سفر به بوگوتا ، 6 علت برای خوشگذرانی در بوگوتا

1- به علت هنر خیابانی

سائوپائولو ، لندن ، والپارایسو ، مونتریال برخی از شهر ها به خاطر هنر خیابانی شان به خوبی شناخته شده هستند . اما در میان جامعه هنری ، جاهای دیدنی بوگوتا با برترین ها در صدر قرار گرفته است ، با هنرمندان بین المللی که در خیابان های آن جمع می شوند تا دستی بر صحنه در حال پیشرفت آن داشته باشند.از نکات سفر به بوگوتا بدانید که این مقصد ، تنها پذیرای هنر نیست بلکه فعالانه مشوق آثار هنری با بودجه محلی ، کارهایی با بودجه خصوصی و مدرسه های محلی است که هنرمندان خیابانی را استخدام می نمایند تا در کلاس ها تدریس نمایند .در حالی که هنر در تمام شهر هویدا است تمرکز آن در La Candelaria ، قدیمی ترین محله بوگوتا بیشتر از جاهای دیگر است. در این جا برای خوشگذرانی در بوگوتا خیابان های باریک سنگ فرش شده به پرده های نقاشی برای تجلی هنر تبدیل شده اند: ساختمان ها ردایی از آثار رنگارنگ برتن نموده اند از چهره های برجسته واقع گرایانه گرفته تا سیب زمینی های پرنده خیالی و دوست داشتنی .اما خلاقیت تنها در دسترس دیدگان توقف نمی نماید ، سقف های کاشی شده، محملی برای مجسمه های عجیب هستند : شعبده بازی سوار بر تک چرخ که در گوشه ای از یک بام تلوتلو می خورد ، پیکره ای نشسته با موزی که از چوب ماهیگیری اش آویزان است . تور گرافیتی بوگوتا برترین مقدمه برای این فرهنگ پویا است . این تور به وسیله راهنمایانی برای خوشگذرانی در بوگوتا راهنمایی می گردد که از نزدیک با انجمن هنر خیابانی در ارتباط اند.تور رایگان (که یاری های مردمی را می پذیرد) زمینه تاریخی و سیاسی اجتماعی پشت هر اثر و فرهنگ جمعی را شرح می دهد و سبک گیرا ترین هنرمندان شهر را معرفی می نماید ، از تمرکز Guache بر موضوعات چند رنگ و معمولا رویاگون بومی تا آثار شدیدا منتقدانه ضد کاپیتالیستی و ضد ایمپریالیستی Toxicomano.

2 به علت نوآوری های شهری در دوچرخه سواری

یک کلمه : Ciclovia (مسیر مخصوص دوچرخه سواری) . این کلمه ای است که کارمندانی که در شهر دوچرخه سواری می نمایند رویای آن را دارند ، روزی که در آن می توان درون خیابان های خالی از اتوموبیل شهر دوچرخه سواری کرد . در سفر به بوگوتا بدانید که این اتفاق هر هفته رخ می دهد زمانی که Ciclovia ترافیک را 76 مایل از جاده ها تا مرکز شهر پاک می نماید. هر یکشنبه ، بیشتر از دو میلیون نفر بیرون می آیند تا جاده آسفالته را احیا نمایند : دوچرخه سواری می نمایند ، می دوند ، اسکیت سواری می نمایند ، سگ هایشان را به پیاده روی می برند و با کالسکه هایشان گردش می نمایند ،در حالی که Recorvia پارک ها و جاده ها را با کلاس های یوگا و ایروبیک رایگان پر می نماید .این برنامه از سال 1974 در حال اجراست و چنان موفقیتی داشته است که دیگر شهر های کلمبیا و دیگر کشور ها در حال حاضر آن را انجام می دهند . برای سفر به بوگوتا این چیزی بیشتر از یک تمرین ورزشی و زنگ سرگرمی از خیابان های مسدود شده با ترافیک کرخت نماینده فکر است : در جامعه ای که فاصله بین فقیر و غنی بسیار زیاد است و تاکید زیادی بر شان مالکیت یک اتومبیل وجود دارد ، این برترین هم تراز نماینده و به هم پیوند دهنده اجتماعی است .

3 به علت لذت های خوراک شناسی

در سفر به بوگوتا بدانید که انفجاری از خلاقیت در آشپزی در بوگوتا وجود دارد . از دستفروش های دورگه دمدمی گرفته تا شرکت های هوشمندانه تری که سرآشپز های نوئو کلمبیانو در آن ها با مواد اولیه سنتی و تکنیک های بین المللی آزمایش انجام می دهند ، مرکز کلمبیا مکانی عالی برای غذا خوردن است که در آن هر محله ای لطف آشپزی خود را دارد .La Candelaria تعدادی مکان مجتمع در بخش های پایینی خیابان های پیچاپیچ و سرشار از گرافیتی اش دارد. فضایی کوچک با یک بار آجری در معرض دید ،Sant منویی خلاقانه دارد که روزانه تغییر می نماید و سبک آشپزی فرانسوی را با مواد غذایی کلمبیایی که در پرس های هنگفت سرو می شوند را ارائه می دهد. چند خیابان آن طرف تر La Peluqueria برای خوشگذرانی در بوگوتا ترکیبی هیجان انگیز از یک کافه در گوشه ، پیرایشگاه و مکانی خلاقانه برای هنرمندان در حال ظهور است.در La Macarena دهکده ای که به محدوده شهری بزرگ جذب شده است ،مجموعه ای به هم پیوسته از رستوران های بین المللی وجود دارد یکی از برترین آن ها Tapas Macarena است نقطه ای کوچک و فریبنده برای سبک آشپزی موثق اسپانیایی.در شمال Zona Rosa و Parque 93 غذا خوری های هوشمند تر باگوتا را در بر دارند . در میان رقابت ، Central Cevivheria با سرو ceviche تند در یک فضای خنک در دکوراسیونی ساخته شده از چوب های برهنه و نور های صنعتی در بالاترین رتبه قرار گرفته است .

4 به علت قهوه واقعی

در سفر به بوگوتا و برای خوشگذرانی در بوگوتا در نظر داشته باشید که قهوه کلمبیایی معروفیت دنیای دارد ، اما به عنوان مسافران تازه از راه رسیده سریعا متوجه می شوید که برترین محصولات به خارج از کشور صادر می شوند. نا امیدی خود را نگه دارید : تعدادی از کافه ها در بوگوتا به سختی در حال کار روی این مسئله هستند.رهبر این راه Azahar است ، کافه ای که به وسیله مسافرانی که می خواستند ارتباط بین قهوه ، مزرعه داران محلی و مردم کلمبیا را از نو بسازند ، کشف شده است. کافه در یک کانتینر باری قرار گرفته است : که نشان دهنده هر کشتی ایست که به کرات در بیرون بردن برترین دانه ها از کشور شریک بوده است و در این جا از آن برای سرو قهوه عالی به خود کلمبیایی ها استفاده می گردد .این ملاحظه و علاقه به نفع محصول تمام می گردد : هر قهوه ای سرو شده ای که دارای یک منشا منحصر به فرد باشد قابل مسیر یابی به یک مزرعه دار است ، در مجموعه نکات سفر به بوگوتا و همراه با مجموعه ای از اطلاعات و جزییات در باره مزرعه دار و زمین زراعی حتی کد QR ای وجود دارد که دارای پیوندی به یک ویدیو از مزرعه داری است که شرح می دهد چه چیزی قهوه او را چنین ویژه ساخته است .

5 به علت منظره ها

برای خوشگذرانی در بوگوتا بدانید که در بلندای مرکز شهر بوگوتا Cerro de Monserrate یکی از نشان های اختصاصی بسیار دوست داشتنی شهر قرار گرفته است ، ماشین های کابلی و یک قطار کابلی از کوهستان بالا و پایین می روند ، در حالی که محلی های ورزشکار و دنیاگرد هایی که خود را با درگیر شدن با ارتفاع و سراشیبی تطبیق داده اند در یک ساعت و سی دقیقه پیاده به بالا می رسند. برای خوشگذرانی در بوگوتا از هر مسیری که به بالا برسید ، منظره وسیع شهر در پایین دلفریب است. اغلب در قاب آسمانی چشمگیر، شهر از کوهستان های جنگلی به درون پراکندگی نا منظم از سقف های کاشی شده کم ارتفاع توسعه می یابد. پراکندگی ساختمان های بلندتر نشانگر این است که بوگوتا بر نوک عصر آسمان خراش ها قرار گرفته است.

6 به علت کلیسای جامع زیرزمینی

در سفر به بوگوتا بدانید که یک روز به مدت زمان اقامت خود در بوگوتا اضافه کنید و منطقه دور و بر را کاوش کنید . یک سفر به بوگوتا روزانه آسان که نباید از دست بدهید سفر به Zipaquira است ، خانه تنها کلیسای زیر زمینی دنیا . کلیسایی که از کنده کاری درون یک معدن قدیمی نمک که در اعماق کوهستان پنهان شده به سر برآورده و مقر آن هزارتویی مبهوت نماینده از مسیر های پیچ در پیچ ، معبرهای کنده کاری شده و کلیساهای کوچک است .از نکات سفر به بوگوتا بدانید که پر ابهت ترین بخش بدون شک کلیسای اصلی است: فضایی زیبا و خوفناک با نورپردازی بنفش رنگ ترسیم شده با ستون هایی بزرگ و سقفی رفیع و دربردارنده محرابی که از سنگ بریده شده و بزرگ ترین صلیب زیر زمینی دنیا .

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2143

به "سفر به بوگوتا ، 6 علت برای خوشگذرانی در بوگوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بوگوتا ، 6 علت برای خوشگذرانی در بوگوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید