سمینار فلسفه ابتدایی مدرن در کانادا برگزار می گردد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، سمینار فلسفه ابتدایی مدرن غرب و شمال غربی کانادا در 2-4 مارس 2018 در دانشگاه واشنگین، سیاتل آمریکا برگزار می گردد.

سمینار فلسفه ابتدایی مدرن در کانادا برگزار می گردد

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

محور کلی موضوع، فلسفه قرن هفدهم و هجدهم می باشد. لیزا شاپیرو از دانشگاه سیمون فریزر سخنران اصلی خواهد بود. همانند سایر سمینارهایی که در عرصه فلسفه مدرن برگزار شده، مقالاتی درباره هر موضوعی در فلسفه مدرن (تقریبا از دوره مونتین تا کانت) پذیرفته می گردد. در این رابطه مقالاتی که مباحثات جدید، یا موضوعات مکرر مورد بحث، زمینه ها و رویکردهای انتقادی به تاریخ فلسفه مدرن، را دارند در اولویت می باشند.

علاقمندان و فارغ التحصیلان این حوزه می توانند خلاصه ای از مقاله خود را تا 20 نوامبر 2017 ارسال کنند. خلاصه های ارسال شده توسط گروهی از اعضای هیئت علمی از دانشگاه های سراسر منطقه مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرد. خلاصه ها نباید بیش از 600 کلمه باشد.

خلاصه ها نباید حاوی اطلاعات شناسایی باشند، که باید در یک صفحه جداگانه نمایش داده گردد. ترجیح بر این است که خلاصه ها با پیوست در قالب PDF به صورت الکترونیکی به آدرس ذکر شده ارسال شوند: مایکل روسنتال ( ([email protected]

حضور برای علاقمندان رایگان است. گفتنی است که هیچ گونه یاری اقتصادی برای حمایت از هزینه های سفر و محل اقامت ارائه نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 401

به "سمینار فلسفه ابتدایی مدرن در کانادا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار فلسفه ابتدایی مدرن در کانادا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید