سولسشایر: فرناندس یکی از رهبران منچستریونایتد خواهد بود، ما و ولوز به خوبی از هم شناخت داریم

به گزارش لیسو، اولگنار سولسشایر اطمینان دارد خرید جدید تیمش فرایند خوبی در اولدترافورد خواهد داشت.

سولسشایر: فرناندس یکی از رهبران منچستریونایتد خواهد بود، ما و ولوز به خوبی از هم شناخت داریم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس چقدر طول میکشه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر، نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس را با صحبت درباره بازیکنان شیاطین سرخ آغاز کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد ابتدا گفت: فرناندس آماده بازی کردن است و قطعاً در ترکیب 18 نفره تیم حضور خواهد داشت. او چند روز پرتب وتاب را پشت سر گذاشت و دیروز هم که تولد سه سالگی دخترش بود. نمی دانم او چقدر بازی خواهد نمود، اما در ترکیب حضور خواهد داشت.

وی درباره سیصدمین بازی دخه آ نیز گفت: او بین برترین ها قرار می گیرد. داوید عملکردی خارق العاده برای باشگاه داشته و نمی دانم چند کلین شیت به ثبت رسانده است، اما چهارشنبه شب دیدید چقدر برای ما ارزشمند است.

سولسشایر در پاسخ به این پرسش که چرا انتقال فرناندس این قدر طولانی شد، ابراز کرد: این موضوع به زمان و اولویت بندی و همچنین ارزش انتقال و مبلغ آن بستگی داشت. دیدید او چقدر مهره ارزشمندی برای تیمش بود و آنها می خواستند او را حفظ نمایند. خوشحالیم که این انتقال نهایی شد. سال ها عملکرد این بازیکن را دنبال کردیم. او در این مدت به تدریج رشد کرد و به بلوغ رسید، به تمامی باشگاه های بزرگ اروپا پیشنهاد شد، اما تمرکز خودش را حفظ کرد و بازی های فوق العاده ای برای اسپورتینگ انجام داد. کوشش زیاد او یکی از شاخصه های مدنظر ما بود. ما بازیکنانی می خواستیم که کوشش کردن برای آنها بسیار باارزش باشد. فرناندس یک برنده است و از باختن تنفر دارد. خودم دیدم از این شور و شوق برای انگیزه دادن به هم تیمی هایش استفاده می کرد. او کاپیتان فوق العاده ای برای اسپورتینگ بود و در اینجا هم یکی از رهبران تیم خواهد بود.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه توضیح داد از بازیکنانش راضی است و افزود: از آنهایی که در اختیار دارم راضی هستم. شاید با ورود برونو بتوانیم به سبک دیگری بازی کنیم، شاید هم با بازگشت مدافعان میانی از مصدومیت و گزینه خط دفاعی سه نفره که سراغ آن رفته ایم، مقداری از نظر تاکتیکی تغییر کنیم.

وی درباره تیم ولورهمپتون هم اظهار کرد: ما و آنها شناخت خوبی از هم داریم. از ماه مارس، این ششمین باری است که با آنها بازی می کنیم. فکر نمی کنم مربیان دو تیم غافلگیر شوند، البته شاید هم بشوند! طرفداران حامی ما بوده اند و قطعاً باز به این حمایت ادامه می دهند.

سولسشایر در خصوص جدایی روخو نیز گفت: مارکوس یک پسر دوست داشتنی و فوق العاده است. او به اندازه کافی بازی نمی کرد و برایش اهمیت داشت بازی کند. او پسر متعصبی است که می خواهد از تیمش حمایت کند و قوی تر برگردد. فکر نمی کنم خرید دیگری داشته باشیم. جیمز همین جا می ماند. این فرصت را می دهیم تا خودش را همین جا اثبات کند. او اخیراً دوران سختی را به دلیل مصدومیت و بیماری پشت سر گذاشته است، اما اوضاع روبه راه خواهد شد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 765

به "سولسشایر: فرناندس یکی از رهبران منچستریونایتد خواهد بود، ما و ولوز به خوبی از هم شناخت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: فرناندس یکی از رهبران منچستریونایتد خواهد بود، ما و ولوز به خوبی از هم شناخت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید