صرفه جویی برق را جدی بگیرید

به گزارش لیسو، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد افزایش تدریجی دما از امروز تا اواخر هفته آینده خواهیم بود و برآورد می گردد 3000 مگاوات به مقدار تقاضای مصرف برق کشور اضافه گردد که این برای هفته ابتدای شهریورماه بی سابقه و عدد بزرگی است.

صرفه جویی برق را جدی بگیرید

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه پیش بینی می کنیم اندازه تقاضای مصرف برق کشور امروز به 69 هزار مگاوات برسد، گفت: از امروز تا اواخر هفته آینده به علت افزایش و تداوم گرما 3000 مگاوات به این اندازه اضافه نموده خواهد شد.

وی اضافه نمود: بیش از 100 هزار نفر از کارکنان صنعت برق در نیروگاه ها، شبکه های انتقال و توزیع آمادگی لازم برای پاسخگویی به افزایش 3000 مگاوتی را دارند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه موضوعی که تاثیرگذار است همکاری و مشارکت مردم و مشترکان بزرگ است که تا این لحظه همکاری بسیار مناسبی را با صنعت برق داشتند، اظهار کرد: این موضوع موجب شد 37 درصد مشترکان خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شوند.

وی با تاکید بر اینکه سال جاری اولین بار است که برای مشترکان پرمصرف نیز این امکان فراهم شده تا با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته مصرف برق شان را کاهش داده و از پاداش بهره مند شوند، گفت: توصیه ما به مشترکان پرمصرف این است با راهکارهای ساده مثل استفاده از دور کند کولرهای آبی و یا تنظیم دمای وسایل سرمایش روی 25 درجه و بالاتر مصرف برقشان را مدیریت و از دریافت پاداش صرفه جویی تا خاتمه شهریور ماه بهره مند شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2235

به "صرفه جویی برق را جدی بگیرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "صرفه جویی برق را جدی بگیرید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی برق را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید