طراحی دکوراسیون اداره

به گزارش لیسو، طراحی داخلی اداره | طراحی دفتر کار | دکوراسیون محل کار

طراحی دکوراسیون اداره

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

با شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران تماس بگیرید 09125754921 و 44890732 و 44274146

مواردی که باید در طراحی داخلی یک اداره در نظر گرفت براساس اولویت ها ، اصل فنگ شویی -نور - فرم - رنگ- نوع مبلمان و کمد و کتابخانه و نوع چیدمان آنها در یک اداره می باشد. یکی از نیازهای مهم اداره شبکه اینترنت یا تکنولوژی دیجیتال است که بخش جداناپذیر دفاتر کاری امروزی محسوب میگردد به همین دلیل یکی از نکات مهم در طراحی داخلی اداره توجه به کابل کشی است که در طراحی دفترها سیم ها یا به وسیله تراکت های پارتیشن یا از کف به میز کارها رسانده میگردد که این موضوع امروزه عظیمترین نکته ای است که در بیشتر آفیس های ایرانی باعث موضوع آزار دهنده ای در طراحی داخلی یک اداره محسوب میگردد که رعایت نکردن آن باعث بی سلیقی در کابل کشی میگردد که طراحان کوشش خود را میکنند در صورت ممکن فضای داخلی اداره را تحت تاثیر قرار دهند که محیط شکلی شلوغ و بی روح نگردد .

استفاده از رنگ در طراحی دکوراسیون اداری

ترکیب رنگ ها در یک محیط اداری باعث ایجاد نشاط در فضای کار میگردد که موضوع مهمی است که باید در طراحی داخلی اداره در نظر گرفت هر گونه استفاده از رنگ نا به جا و ترکیب ناهم خوانی رنگ ها نه تنها شکل بصری فضا را به هم میریزد بلکه باعث به وجود آمدن انرژی منفی در مشتریان و محیط داخلی میگردد . امروزه در دکوراسیون اداری به حالت سنتی و کاربردی و استفاده از متریال چوب و رنگ های خنثی کمتر دیده میگردد و بیشتر از رنگ های درخشان مانند قرمز روشن و نارنجی و زرد از جمله رنگ هایی که باعث به وجود امدن جذب مشتریان میگردد که میتوان از این رنگ ها در مبلمان ها استفاده کرد ولی نه به آن صورتی که همه رنگ ها به رنگ روشن در بیاید بلکه میتوان با استفاده از رنگ های خنثی در دیوارها و سقف و با انجام چند تم رنگ روشن درخشان در مبلمان ها جذابیت را به وجود اورد . استفاده کردن از جایگاه قرمز روشن باید با یک میز چوبی به رنگ طبیعی و نورپردازی خنثی زیبایی دفتر را چند برابر میکند و باعث جذابیت فضا میگردد و مشتریان که وارد فضا میگردد پویای و سرزندگی در فضا را احساس میکنند . در دکوراسیون اداری استفاده از فرم های ساده و بی الایش و استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون اداری یکی از گزینه های انتخابی فضای اداری می باشد. سفید رنگی است که باعث احساس مدرن بودن و به وجود آوردن شفافیت فضا می گردد و ترکیب شدن آن با فرم های ساده یک جو بازو عظیم را نشان می دهد اگر مبلمان از رنگ قرمز استفاده گردد و با لوازم رو میزی مشکی و سفید ترکیب گردد یک نمای شیک و باب روز را در محیط اداری به وجود می آورد .

از پروژه های دکوراسیون لوکس و اجرای دکوراسیون شرکت معماری خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1115

به "طراحی دکوراسیون اداره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اداره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید