طراحی کتابخانه خانگی؛ مکانی دنج برای مطالعه

به گزارش لیسو، برای اینکه ایده کتابخانه خانگی در خانه شما به واقعیت تبدیل گردد، نیازی به داشتن یک عمارت عظیم ندارید. اگر رنگ همه کتاب هایتان را هماهنگ کنید یا برای ایجاد مرتبی آن ها را بپوشانید، بهتر خواهد بود. با اجرای قفسه بندی کتابخانه در امتداد یک دیوار به سمت بالا و پایین طرف دیگر، یک گوشه دنج در کتابخانه خود ایجاد کنید.

طراحی کتابخانه خانگی؛ مکانی دنج برای مطالعه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره آرزوی داشتن کتابخانه خانگی خود را داشته اید؟ با صداقت باید پاسخ دهیم که چه کسی این آرزو را نداشته است؟ ایده های طراحی کتابخانه خانگی غالباً چیزی است که، تصور شده اما هرگز عملی نمی گردد و بسیار ناراحت نماینده است که صاحبان خانه، از فضای مرده و بلااستفاده، به نفع خود و برای ساخت یک کتابخانه استفاده نمی نمایند.

برخلاف بسیاری از تصورات اشتباه، برای اینکه ایده کتابخانه خانگی در خانه شما به واقعیت تبدیل گردد، احتیاجی به داشتن یک عمارت عظیم ندارید. تعداد زیادی ایده ابتکاری کتابخانه وجود دارد که، به راحتی اجازه می دهد تا هر خانه ای، یک فضای دنج برای مطالعه و نگهداری کتاب ها داشته باشد. از طراحی هایی که در کوچکترین فضاها و در اطراف قاب درب وجود دارند و ارزان هستند گرفته تا کتابخانه های خانگی گسترده دیوار به دیوار و گزینه های مجلل و پر زرق و برق، بسیاری روش طراحی مناسب برای آنالیز وجود دارد که به شما یاری می نماید تا آرامش پیدا نموده و مکان مورد علاقه خود برای مطالعه را انتخاب کنید.

ایده های خنثی کتابخانه خانگی

با مراجعه به یک پالت رنگی خنثی، ایده های کتابخانه خانگی خنثی شما، بدون هیچ مسئله ای و به راحتی با سبک طراحی خانه شما ترکیب می شوند. آن ها جلوه ای از سبک مینیمال را به فضای شما می بخشند و به شما این امکان را می دهند که کتاب های خود را بدون از بین بردن اثر آرامش بخش فضای کاملا خنثی، به نمایش بگذارید. حتی اگر رنگ همه کتاب هایتان را هماهنگ کنید یا برای ایجاد مرتبی آن ها را بپوشانید، بهتر خواهد بود.

برای داشتن احساس شیک و مدرنی، وسایلی را با ظاهری معاصر انتخاب کنید یا برای ایجاد احساس تازه، به دنبال رنگ های خنثیِ براق باشید. با انتخاب یک طرح رنگی روشن، می توانید اطمینان حاصل کنید که فضا در تمام طول شبانه روز برای مطالعه روشن است.

40 مدل جعبه اسباب بازی با قیمت مناسب و کیفیت عالی + خرید

کتابخانه خانگی؛ ساخت یک گوشه دنج

با اجرای قفسه بندی کتابخانه در امتداد یک دیوار به سمت بالا و پایین طرف دیگر، یک گوشه دنج در کتابخانه خانگی خود ایجاد کنید. این کار به شما یاری می نماید تا یک گوشه راحت برای مطالعه داشته باشید و بتوانید یک مبل یا جایگاه راحتی و یک چراغ کفپوش به آن اضافه نموده و بتوانید به راحتی مطالعه و استراحت کنید.

ایده های کتابخانه های خانگی مانند این، بسیار الهام بخش بوده و برای به روزرسانی هدف یک فضا به روشی کاملاً مفید، بسیار عالی هستند. اگر بودجه کافی برای این کار دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از یک تورفتگی دنج، بتوانید از این فضا بهترین استفاده را ببرید؛ در حالی که ارزش فروش ملک خود را نیز افزایش می دهید. فقط تصور کنید که یک کتابخانه خانگی به شکل تورفتگی، هنگام مطالعه چه احساس دلنشینی را به وجود می آورد.

ایده های کتابخانه خانگی آبی

طراحی کتابخانه خانگی با رنگ آبی، جلوه ای چشمگیر و زیبا در خانه شما ایجاد نموده و بلافاصله رنگ و بویی خاص برای فضا ایجاد می نماید. این رنگ آبی را با وسایل لوکس چوبی، عناصر تأکیدی جذاب، طلا و کریستال (مانند لامپ ها، دستگیره های در، ضربه گیرها و…) هماهنگ کنید. همه این ها، به همراه آینه به شما یاری می نماید تا نور را منعکس کنید و در عین حال کتابخانه منزل خود را درخشش ببخشید.

اگر می خواهید به فضای مطالعه خود احساس تجمل خالصی ببخشید، این یکی از بهترین ایده های طراحی خانگی کتابخانه برای ایجاد یک روحیه بی خاتمه و بی زمان است. کتابخانه خانه شما مانند یک نمونه سنتی در خانه ای با شکوه در حومه شهر، احساس راحتی و دنجی خواهد داشت. به سراغ وسایل، اتصالات و قالب های سنتی بروید تا طراحی شما، ظاهر بهتری داشته باشد. همچنین می توانید با یک طرح رنگی خاکستری ظریف کلاسیک، ظاهری تکرار نشدنی و بی خاتمه به دست بیاورید.

40 مدل چمدان کودک با کیفیت بالا و قیمت عالی + خرید

کتابخانه خانگی پله ای

ایده های کتابخانه خانگی به صورت پله ای، به شما فضای اضافی می دهند. اگر فضای کمی دارید و می خواهید از کتابخانه خود به عنوان روشی برای نصب قفسه های اضافی در فضای خود بهره ببرید، این نمونه یک روش عالی برای انجام این کار است. بدون احتیاج به صرف هزینه زیاد، به ارزش بالقوه فروش خانه خود نیز اضافه خواهید کرد.

به دنبال قفسه هایی باشید که به طور یکپارچه با یک اتاق ترکیب می شوند؛ به طوری که فضا را بسته نکند یا به دنبال نمونه های برجسته و روشن باشید تا اثری به یادماندنی ایجاد گردد. بهترین قسمت این است که، با افزودن آن سطوح اضافی، فضای با ارزش کف را با نیمکت و جایگاه هدر نخواهید داد.

خرید 40 مدل زیرانداز تعویض نوزاد با قیمت مناسب + کیفیت عالی

منبع: اتاق
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1160

به "طراحی کتابخانه خانگی؛ مکانی دنج برای مطالعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی کتابخانه خانگی؛ مکانی دنج برای مطالعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید