طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش دنیا اصفهان آنالیز نهایی شد

به گزارش لیسو، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش دنیا اصفهان آنالیز نهایی شد.

طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش دنیا اصفهان آنالیز نهایی شد

جلسه آنالیز مطالعات پلان مدیریت میراث دنیای میدان نقش دنیا با حضور مدیرکل پایگاه ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و اعضای شورای تخصصی پایگاه ها در سالن فجر وزارتخانه برگزار گردید.

در این جلسه مشاور طرح (دانشگاه هنر اصفهان) به ارائه ابعاد کمی و کیفی پروژه در حوزه های تخصصی میان دانشی، در سه گام آنالیز اسناد، طرح ها و پروژه های اجرایی و پژوهشی، مطالعه و آنالیز های میدانی، مصاحبه با متخصصان، کسبه و مردم و تمامی ذی نفعان و دست اندرکاران مرتبط با موضوع پرداخت.

بعلاوه مشاور طرح پس از ارائه آنالیز ها و تحلیل های صورت گرفته ضمن ارائه منظره و راهبردها به معرفی اقدامات و پروژه های پیشگام در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و پژوهش و توسعه دانش whs پرداخت.

در ادامه اعضای شورای تخصصی پایگاه ها پس از بحث و گفتگو پیرامون ابعاد مختلف طرح، برای اجرایی شدن پیشنهادات و افزایش تحقق پذیری پروژه های پیشنهادی در بازه زمانی معین تاکید نمودند.

فرهاد عزیزی زلانی، مدیرکل پایگاه ها از مشاور طرح به علت انجام مطالعات گسترده و دقیق تشکر کرد و بر ارائه سازمان اجرایی و مدیریتی برای معین کردن وظایف و نحوه مشارکت تمام دستگاه ها، دست اندکاران، ذی نفعان و سایر نهادهای ذی ربط، شهرداری، اداره اوقاف تاکید نمود و اضافه نمود: ارائه سندهای روشن و پلان استراتژی در حوزه های مختلف حفاظتی، توسعه گردشگری و مشارکت به وسیله مشاور طرح مورد انتظار است.

بعلاوه کلیات طرح پلان مدیریت با نظرات اعضای شورا تصویب شد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1923

به "طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش دنیا اصفهان آنالیز نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پلان مدیریت مجموعه میدان نقش دنیا اصفهان آنالیز نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید