مهم ترین دغدغه دانشجویان باستان شناسی، بازار کار است

به گزارش لیسو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: مهم ترین دغدغه دانشجویان باستان شناسی این است که بعد از دانش آموختگی، بازار کار به قدر کافی برای این رشته نیست.

مهم ترین دغدغه دانشجویان باستان شناسی، بازار کار است

به گزارش خبرنگاران عطا حسن پور بیست و یکم آذرماه، در نشست تخصصی باستان شناسی دانشگاه لرستان که در سالن همایش های این دانشگاه برگزار گردید، این امید را به دانشجویان داد که اگر یک دانشجوی باستان شناسی، خلاق باشد هیچ گاه بعد از دانش آموختگی، بی کار نخواهد بود.

وی در جمع دانشجویان باستان شناسی، روی این نکته توضیح داد: تجربیات 21 ساله خود را در اختیار دانشجویان باستان شناسی دانشگاه لرستان قرار خواهد داد تا از بیکاری پسادانش آموختگی این دانشجویان، کاسته گردد.

حسن پور از دانشجویان باستان شناسی خواست در دوران تحصیل دانشجویی، حداکثر تلاش و تلاش خود را در زمینه انجام پژوهش ها و تحقیقات کاربردی به کار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان یادآور شد: باستان شناس باید بتواند فراوری محتوا کند و همواره حرف و طرح علمی برای گفتن، داشته باشد.

وی تأکید کرد: مهم ترین دغدغه دانشجویان باستان شناسی این است که بعد از دانش آموختگی، بازار کار به قدر کافی برای این رشته نیست.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2129

به "مهم ترین دغدغه دانشجویان باستان شناسی، بازار کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین دغدغه دانشجویان باستان شناسی، بازار کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید