فرآیندهای پژوهشی پژوهشگاه ICT اصلاح شد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی فسنقری در جلسه هم اندیشی حوزه پژوهشی این پژوهشگاه با ارائه گزارش از آخرین تحولات حوزه پژوهش، مهمترین اقدامات انجام شده در راستای اصلاح فرآیندهای پژوهشی را بیان کرد.

فرآیندهای پژوهشی پژوهشگاه ICT اصلاح شد

وی گفت: نظام مند سازی و منطقی کردن جایگاه و تعاملات با کارفرما و به کارگیری همکاران پروژه و مشاوران، حذف فرم تامین اعتبار و تلاش برای حذف الزام به چاپ نسخه فیزیکی، برخی از اصلاحاتی است که در این راستا اجرا شده است.

فسنقری تعیین تکلیف و اختتام پروژه های بازمانده راه اندازی و انسجام بخشی به جلسات شورای پژوهشی با چابکی لازم و نیز برگزاری جلسات منظم کنترل پروژه را از دیگر اصلاحات فرآیندهای پژوهشی این پژوهشگاه بیان نمود و از حذف کمیته های ارزیابی همکاران پروژه و سنجش و جایگزینی آن با فرآیندهای آسانتر خبر داد.

وی گفت: مراحل بررسی نهایی تغییر سازوکار اعطای گرنت و پژوهانه در راستای افزایش اختیار و جایگاه مجریان پروژه ها، در سطح ریاست پژوهشگاه ICT در حال طی شدن است.

معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه ICT از تسهیل تعریف پروژه های درونسپاری به عنوان جایگزین پروژه های مأموریتی و مطالعاتی برای ارتقای کیفی، اجرای مأموریت رصد و تأثیر مثبت بر ارتقا و ترفیع پژوهشگران خبر داد و گفت: برای هدفمندسازی تصویب این پروژه ها، احصای موضوعات اولویت دار در تعامل مستقیم با دستگاه ها در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1165

به "فرآیندهای پژوهشی پژوهشگاه ICT اصلاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیندهای پژوهشی پژوهشگاه ICT اصلاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید