فراخوان دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید منتشر شد

به گزارش لیسو، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فراخوان دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید را منتشر کرد.

فراخوان دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس امید فرصتی برای بروز استعداد های جوان در این عرصه است. ترغیب فعالان عرصه فیلم و عکس در دانشگاه ها به فراوری آثار فاخر هنری در موضوعات اجتماعی به ویژه موضوع اعتیاد از اهداف این رویداد به شمار می رود.

دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید در 3 رشته فیلم کوتاه، عکس و فیلم نامه برگزار می گردد. در بخش فیلم کوتاه این جشنواره فیلم های مستند، تحربی، داستانی و انیمیشن رقابت می نمایند. همچنین در بخش عکس، شرکت نمایندگان در قالب عکس های هنری و اجتماعی وارد عرصه رقابت می شوند.

بر اساس این فراخوان، موضوعات جشنواره علاوه بر موضوع آزاد شامل اعتیاد و آسیب های اجتماعی، دنیا علیه خشونت و افراطی گری، تهران، پایتخت ایران است.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت حداکثر تا 12 خردادماه به وب سایت جشنواره به نشانی http:/omidfestival.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است؛ این دوره از جشنواره طی روز های 25 لغایت 27 تیرماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1575

به "فراخوان دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید