لانچیا اپسیلون، همزاد زیبای پژو 208 ، عکس

به گزارش لیسو، زمانی که فیات کرایسلر و پژو سیتروئن چند سال پیش با هم ادغام شدند، استلانتیس قول داد که همه برندها را در مجموعه گسترده خود نگه دارد. این وعده نیز شامل برند لانچیا می گردد که بالاخره خودروی جدیدی به نام اپسیلون در سال 2024 عرضه می نماید.

لانچیا اپسیلون، همزاد زیبای پژو 208 ، عکس

امیرمسعود عابدین- نوترین نسل لانچیا اپسیلون به زودی با نشان HF (High-Fidelity) عرضه خواهد شد. لوگوی HF که دارای یک فیل کوچک است، برای اولین بار در سال 1960 استفاده شد. در حالی که تمام خودروهای قبلی با نشان HF دارای موتور بنزینی بودند، اپسیلون HF نو کاملاً الکتریکی است.

این خودرو 237 اسب بخار قدرت را از موتور نصب شده در جلو ارائه می دهد و با آبارث 600e و آلفا رومئو جونیور ولوچه مطابقت دارد. این مطابقت تصادفی نیست چرا که این سه خودرو از پلتفرم مدولار مشترکی (CMF) استفاده می نمایند که به وسیله چندین محصول دیگر استلانتیس مانند پژو 208 نیز استفاده می گردد.

این موتور الکتریکی نیروی خود را از یک بسته باتری 54 کیلووات ساعتی می گیرد که از مدل های آلفا رومئو و آبارث به ارث رسیده است.

لانچیا شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را 5.8 ثانیه اعلام می نماید، که برای یک هاچ بک کوچک دیفرانسیل جلو از یک برند معمولی خیلی ضعیف نیست.

به غیراز موتور الکتریکی ارتقاء یافته، اپسیلون HF دارای سیستم تعلیق پایین تر برای هندلینگ بهتر است.

منبع: motor1

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2264

به "لانچیا اپسیلون، همزاد زیبای پژو 208 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لانچیا اپسیلون، همزاد زیبای پژو 208 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید