لزوم افزایش خلاقیت در فعالیت های فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش لیسو، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم آموزش برای ارتقا فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: تغییر در بینش و نگرش و افزایش خلاقیت دانشجویان در اولویت است.

لزوم افزایش خلاقیت در فعالیت های فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مشترک مدیران فرهنگی، دانشجویی و مفدا شعب دانشگاه های علوم پزشکی کشور به کار خود خاتمه داد.

در دومین روز از این نشست، کمیسیون های تخصصی مدیران فرهنگی و دانشجویی و مفدا شعب دانشگاه های علوم پزشکی کشور جهت هم اندیشی و آموزش تشکیل شد. در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به همراه مدیران فرهنگی، دانشجویی شعب دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، در بیت الزهرای کرمان حضور یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم آموزش هایی در زمینه های ارتقا فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: راه حل های نفوذ در دانشجویان جهت تغییر در بینش و نگرش و افزایش خلاقیت از جمله اولویت ها است.

وی اضافه کرد: یافتن قالب های تازه مانند پخش مستند و کرسی هم اندیشی برای دانشجویان جهت بحث و مصاحبه راجع به آن، برنامه ریزی برای انجام کار های فرهنگی برای مخاطبان از یاد رفته مانند دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بین الملل و پرستاران و ... برای ایجاد نشاط و انگیزه به عنوان مثال برنامه کوه نوردی، برنامه ریزی ها از جمله اولویت های کاری دانشگاه ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1915

به "لزوم افزایش خلاقیت در فعالیت های فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم افزایش خلاقیت در فعالیت های فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید