لیگ برتر هندبال، ایستگاه پایانی لیگ سی ویکم

به گزارش لیسو، هفته پایانی لیگ برتر آقایان جمعه 10 اسفند ماه برگزار می شود تا تکلیف جایگاه تیم ها پس از 18 هفته تلاش معین شود.

لیگ برتر هندبال، ایستگاه پایانی لیگ سی ویکم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته خاتمهی لیگ برتر آقایان جمعه 10 اسفند ماه برگزار می شود تا تکلیف جایگاه تیم ها پس از 18 هفته تلاش مشخص شود.

در این هفته در حساس ترین دیدار سپاهان برابر نیروی زمینی کازرون به میدان می رود. سپاهان تقریبا قهرمانی خود را مسجل کرده است و با پیروزی در این دیدار می تواند کاپ قهرمانی را در اصفهان تحویل بگیرد. سپاهان که زاگرس را در تعقیب خود می بیند حتی با یک تساوی هم قهرمان خواهد شد. در صورت شکست سپاهان در این دیدار تفاضل گل در بازی رو در روی دو تیم تکلیف قهرمان را مشخص خواهد کرد.

نیروی زمینی در رده سوم جدول قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این دیدار و شکست زاگرس اسلام آباد و هم امتیاز شدن، تفاضل گل در دو دیدار رو در رو جایگاه آنها را مشخص خواهد کرد.

حتی جایگاه نیروی زمینی در رده سوم نیز تثبیت نشده و این تیم سایه فراز بام را روی سر خود می بیند چرا که شکست نیروی زمینی در صورتی که با پیروزی فراز بام همراه باشد، به منزله سقوط این تیم به رده چهارم خواهد بود.

در دیگر دیدار فراز بام در این هفته برابر صنعت مس به میدان خواهد رفت. صنعت مس فعلا در جایگاه ششم جدول است اما در صورت شکست ذوب آهن یک پله صعود خواهد کرد.

در آخرین دیدار سی و یکمین دوره لیگ برتر هم سربداران میزبان هیئت نجف آباد است.تیم نفت و گاز گچساران با قرعه استراحت روبرو است. با توجه به نتایج دیدار دو تیم سربداران و نجف آباد، دو تیم از این سه تیم به دسته یک سقوط خواهند کرد. نفت و گاز، سربداران و نجف آباد به ترتیب 5، 4 و 3 امتیازی هستند.برنامه کامل هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سربداران سبزوار - هیئت نجف آباد

فرازبام خائیز دهدشت - صنعت مس کرمان

فولاد مبارکه سپاهان - نیروی زمینی کازرون

ذوب آهن اصفهان - زاگرس اسلام آباد

رده بندی لیگ سی و یکم هندبال تا خاتمه هفته هفدهم به شرح زیر است: 1- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با15 بازی و 26 امتیاز و تفاضل گل 42+ 2- زاگرس اسلام آباد غرب با 15 بازی و 24 امتیاز و تفاضل گل 20+ 3- نیروی زمینی کازرون با 15 بازی و 22 امتیاز و تفاضل گل28+ 4- فرازم بام خائیز دهدشت با 15 امتیاز و 21 امتیاز و تفاضل گل44+ 5- ذوب آهن اصفهان با 15 بازی و 16 امتیاز و تفاضل گل 4- 6- صنعت مس کرمان با 15 بازی و 15 امتیاز و تفاضل گل 12+ 7- نفت و گاز گچساران با 16 بازی و 5 امتیاز و تفاضل گل 61- 8-سربداران سبزوار با 15 بازی و 4 امتیاز و تفاضل گل 45- 9- هیئت هندبال نجف آباد با 15 بازی و 3 امتیاز و تفاضل گل 36-

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 168

به "لیگ برتر هندبال، ایستگاه پایانی لیگ سی ویکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال، ایستگاه پایانی لیگ سی ویکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید