مقاله: چطور قرنیز مناسب برای منزل انتخاب کنیم؟

به گزارش لیسو، این نوع قرنیز در فضاهایی که جنس کف آنها از چوب یا همان پارکت است بهکار می رود و بهتر است جنس چوب قرنیز و چوب پارکت کف یکسان باشند. ارتفاع این نوعقرنیز بین 6 تا 10 سانتیمتر است

مقاله: چطور قرنیز مناسب برای منزل انتخاب کنیم؟

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

قرنیز ها از نظر ارتفاع در دو سایز 7 سانتیمتری و 9 سانتیمتری موجودهستند، از نظر طول معمولا طولی معادل 280 سانتیمتر و یا 366 سانتیمتر دارند و ازنظر ضخامت نیز، پاشنه یا به عبارتی پایین ترین و ضخیم ترین قسمت قرنیز 16 میلیمترمی باشد.

در این حالت برای شکیل تر شدن خانه و یک جدا کننده بین دیوار و کف جلوه زیاتری می توان به خانه بخشید همچنین برای گوشه هایی که بصورت مناسب گچ یا نقاشی نشده اند می تواند مناسب باشد.

در این نمونه کارها می توان گفت که پس از نصب لمینت یا کف پوش دور تا دور خانه یکسری فضاهای بازی در نظر گرفته می شود تا در صورت منبسط یا منقبض شدن کفپوش ها جایی برای بازی کردن داشته باشند بنا براین این فضای باز خود باعث بروزمشکلاتی همچون زشت شدن خانه و نیز محل جمع شدن گرد و خاک می باشد که برای رفع این عیب قرنیز PVC کمک عمده ای می تواند به این موضوع بکند در حالت اول پس از نصب قرنیز چهره زیبای لمینت کار شده بیشتر به چشم می آید و در حالت دوم هم مانع از محل جمع شدن گردو خاک می شود.

منبع مقاله: مقاله: چطور قرنیز مناسب برای منزل انتخاب کنیم؟

انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 964

به "مقاله: چطور قرنیز مناسب برای منزل انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور قرنیز مناسب برای منزل انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید