مورینیو: لیگ برتر انگلیس دیگر دیوانه کننده شده است

به گزارش لیسو، خبرنگاران: آقای خاص معتقد است اتفاقات عجیب و غریب چند هفته نخست لیگ برتر در فصل جاری، نشان می دهد که این رقابت ها یک تورنمنت خاص و متفاوت نسبت به سایر لیگ های اروپا است.

مورینیو: لیگ برتر انگلیس دیگر دیوانه کننده شده است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال چلسی یکشنبه شب در خانه منچسترسیتی تا آستانه کسب پنجمین پیروزی متوالی اش در پنج هفته سپری شده از فصل جاری لیگ برتر پیش رفت اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت داد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن در انتها آن بازی از کسب یک امتیاز ابراز رضایت کرد اما حالا حسرت دو امتیازی را می خورد که مردانش در استادیوم اتحاد از دست دادند، اتفاقی که آن را ناشی از احساساتی شدن مردانش می داند.

مورینیو که شاگردانش با بردن این بازی می توانستند فاصله خود را با منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها به هشت امتیاز و فاصله خود با نزدیک ترین تعقیب نماینده اش را به پنج امتیاز افزایش دهند، بازیکنانش را به بی انگیزگی برای حفظ از پیروزی شان متهم کرد و قدرت روانی آنها را زیر سوال برد.

وی در مورد امتیاز از دست رفته تیمش در دیداری که در آن میزبان از دقیقه 66 با اخراج پابلو زابالتا 10 نفره به کار خود ادامه داد، گفت: برابر یک تیم 10 نفره باید بازی را می بردیم. فکر می کنم زمانی که یک تیم احساساتی می گردد دیگر برایش فرقی نمی نماید که مقابل یک حریف 10 نفره یا مقابل تیمی 11 نفره بازی می نماید. برای تیمی که احساساتی می گردد آمارها دیگر مهم نیستند.

مورینیو اضافه نمود: زمانی که بازی تاکتیکی باشد بازیکنان خوب کار می نمایند. مقابل سیتی زمانی این تیم 10 نفره شد ما کوشش کردیم، گل زدیم، توپ را به تیر دروازه کوبیدیم و در کل بازی تحت کنترل داشتیم اما پس از آنکه حریف گل زد به خصوص در پنج دقیقه انتهای بازی ما اسیر احساسات شدیم و سیتی از نظر روانی از ما قوی تر نشان داد وقتی هوادارانش حمایتش کردند.

آقای خاص توضیح داد: لیگ برتر در حال حاضر نسبت به سایر لیگ ها فقط متفاوت نیست بلکه به نظر من دیوانه نماینده است. در خانه اورتون 6 بر 3 بردیم. یونایتد بازی 3 بر یک برده در خانه لستر سیتی را 5 بر 3 می بازد، کریستال پالاس به خانه اورتون می رود و می برد. همه این ها نشان می دهد که لیگ برتر چیزی بیش از یک لیگ خاص است، این لیگ دیگر دیوانه نماینده شده است.

چلسی در این فصل اگرچه از 5 بازی خود 4 بازی را برده و یک بازی دیگر را مساوی نموده اما در این بازی ها هفت گل خورده و تنها در یک بازی برابر لسترسیتی دروازه اش را بسته نگه داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 505

به "مورینیو: لیگ برتر انگلیس دیگر دیوانه کننده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: لیگ برتر انگلیس دیگر دیوانه کننده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید