موزه سه بعدی حوزه رویا در اندونزی؛ جایی برای معتادان سلفی و عکاسی

به گزارش لیسو، عاشقان عکاسی با جاذبه ها خود را در نقاشی های سه بعدی این موزه غرق می نمایند.

موزه سه بعدی حوزه رویا در اندونزی؛ جایی برای معتادان سلفی و عکاسی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

امروزه تقریبا همه گوشی هوشمند دوربین دار دارند. خصوصا در آسیا، عکس دریافت از همه چیز تقریبا امری معمول است. کار به جایی رسیده که اگر کسی ببیند نیمچه آنتن اینترنت بی سیم دارد، عکسی سلفی می گیرد و در فضای مجازی منتشر می نماید.

موزه حوزه رویا (Dream Zone Museum)، در مرز کوتا و لگیان اندونزی، خوراک معتادان عکاسی است؛ آن ها که مدام عکس صفحات مجازی شان را با عکس های خارق العاده به روز می نمایند و کنجکاوی دوستان شان را برمی انگیزانند یا حداقل آن ها را مجاب به لایک زدن می نمایند، باید به اینجا بیایند.

موزه ی حوزه رویا یک موزه سه بعدی با نقاشی های دیواری در اندازه های واقعی است تا بازدیدنمایندگان در مقابل آن ها عکس بگیرند.

نقاشی ها دوبعدی هستند، اما به گونه ای کشیده شده اند که سه بعدی به نظر می رسند و به چشم واقعی می آیند. در سراسر موزه، علامت هایی روی زمین کشیده شده اند که بهترین جای ایستادن برای عکس دریافت با نقاشی ها را نشان می دهند. همچنین بهتر است از فلاش دوربین استفاده نکنید تا نور از نقاشی ها منعکس نگردد.

120 اثر بی همتا در سه طبقه و 14 حوزه موضوعی تقسیم شده اند:

معاصر، مصر، آکواریوم، آفریقا، رنسانس، منطقه مثبت 18، ورزش، اندونزی، پارک رویا، بزرگ و کوچک، ونیز، غرفه ی کره ، حوزه شب تاب و پارک ژوراسیک.

تمام نمایشگاه های موزه را تیم مستعدی متشکل از هنرمندان بومی و کره ای ترتیب داده اند تا تصاویری واقعی برای بازدیدنمایندگان بیافرینند.

برخی آثار فقط برای یک نفر طراحی شده اند، اما خیلی ها برای دو نفر یا بیشتر هستند که طرح های خنده دار هم در میان شان دیده می گردد.

در بخش رنسانس، پیچیدگی های غیرمعمولی به نقاشی های معروف داده اند؛ مثلا بازدیدنمایندگان می توانند به ون گوگ یاری نمایند تا صورتش را بتراشد.

بخش آفریقا جایی است که تمام حیوانات وحشی جمع شان جمع است.

در بخش بزرگ اندونزی، می توانید عکسی با پشت زمینه معبد معروف پرامبانان (Prambanan) یا معبد تاناه لوت (Tanah Lot) بالی بگیرید.

تأثیر کره ای ها در موزه کاملا مشهود است و هواداران موسیقی پاپ کره ای عاشق غرفه کره خواهند شد. در غرفه فیگور گانگنام استایل بگیرید و با شخصیت های معروف آن عکس بیندازید.

بسته به فیگورتان عکس ها واقعا می توانند واقعی به نظر برسند. کارکنان موزه با رفتار محبت آمیز شان همیشه ایده های نابی برای عکس انداختن پیشنهاد می نمایند. آنها بهترین زاویه عکس را پیشنهاد می نمایند و همچنین عکس دسته جمعی از شما می گیرند.

موقع ورود باید کفش ها را درآورید. وقتی تمام نمایشگاه را گشتید، کفش ها در خروجی منتظرتان هستند.

کافه ی کوچکی نیز در گوشه موزه قرار گرفته است که می توانید پس از خوش گذرانی ها از آنجا نوشیدنی و آب بگیرید.

ساعات کار دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 10 شب
هزینه ورودی بازدیدنمایندگان بومی: 100 هزار روپیه، بازدیدنمایندگان خارجی: 10 دلار
تلفن +62 361 849 6220
سایت https://www.dmzbali.com/
فیسبوک DMZ Bali
منبع: کجارو / blog.kura2guide.com
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 442

به "موزه سه بعدی حوزه رویا در اندونزی؛ جایی برای معتادان سلفی و عکاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه سه بعدی حوزه رویا در اندونزی؛ جایی برای معتادان سلفی و عکاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید