موسوی: در بازی با آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم

به گزارش لیسو، خبرنگاران: مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در بازی برابر آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم.

موسوی: در بازی با آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی پس از شکست 3 بر صفر برابر ایتالیا در بازی رده بندی لیگ جهانی والیبال در مورد این مسابقه گفت: بازی خوبی بود و شانس داشتیم که نخستین مدال جهانی والیبال ایران را کسب کنیم اما نتوانستیم شرایط بدنی و روحی خود را در وضعیت ایده آل قرار دهیم. مصدومیت ها به ضرر ایران شد و از طرفی فکر می کنم از نظر بدنی هم کم آوردیم.

او ادامه داد: 3 ماه است که در اردوهای طولانی مدت حضور داریم و فکر می کنم طبیعی است که از نظر بدنی کمی تحلیل برویم اما این شرایط برای تمام تیم ها وجود دارد. فرق ما با بقیه تیم ها این است که ما هنوز به این شرایط عادت نداریم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پس از حضور در جمع 4 تیم برتر کمی ارضا شده بودیم، گفت: می توانستیم حتی آمریکا را شکست دهیم اما نشد. عنوان چهارمی راضی کننده است اما من همواره بهترین ها را می خواهم. شاید اگر در فینال هم بازی می کردیم و دوم می شدیم باز هم من می گفتم راضی نیستم اما در شرایط کنونی نتایج خوبی کسب کردیم.

موسوی با بیان اینکه امیدوارم مردم از ما راضی باشند، ادامه داد: ما چیزی از آمریکا کم نداشتیم اما واقعاً نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که ما اصلاً والیبال بازی نکردیم. ما در بازی برابر آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم. ایتالیا هیچ وقت با شرایط امشب خود نمی تواند ما را شکست دهد اما چون ما خیلی بد بودیم آنها به هدف شان رسیدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 408

به "موسوی: در بازی با آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: در بازی با آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید