میز بازی منحصر به فرد سوفیا ویژه گیمرها!

به گزارش لیسو، شرکت ریز سال جاری نیز میخواهد مانند سال های گذشته، از یک محصول شگفت انگیز فراتر از حد انتظار رونمایی کند. پروژه تازه این شرکت سوفیا نام دارد. یک میز جادویی 65 اینچی، که فراتر از احتیاج جامعه امروز به نظر می رسد.

میز بازی منحصر به فرد سوفیا ویژه گیمرها!

به گزارش خبرنگاران، سوفیا یک میز بازی ماژولار است، که از 13 ماژول تشکیل شده است. از این ماژول ها می توان به منظور کلید های میانبر صفحه لمسی، میکسر های صوتی، کارت های ضبط صدا و تصویر و سایر مواردی که می تواند این میز را طبق احتیاج شما سفارشی کند، استفاده کرد. به گفته ریزر، پیکربندی مجدد پروژه سوفیا در عرض چند ثانیه امکان پذیر است.

میز بازی سوفیا از یک کامپیوتر داخلی تشکیل شده، که بصورت مغناطیسی در زیر سطح میز شیشه ای دستگاه قرار می گیرد. این کیس قابل جدا شدن است بنابراین می توان به راحتی اجزا آن را ارتقا داد. پروژه سوفیا، نور های RGB زیادی را ارائه می دهد که با استفاده از برنامه نرم افزاری Chroma قابل کنترل می باشند. این پروژه ممکن است با یک صفحه نمایش 65 اینچی OLED یا یک صفحه نمایش 77 اینچی عرضه گردد.

سوفیا، شبیه مفهومی به نظر می رسد که در حال حاضر ممکن است از دنیای واقعی دور باشد، این دستگاه از نظر ارگونومی کاملاً سفت و سخت به نظر می رسد، زیرا فاقد پایه های قابل تنظیم است و باید دید که یک گیمر چگونه روی آن خواهد نشست و از آن استفاده خواهد نمود. در مورد قیمت و تاریخ عرضه این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2012

به "میز بازی منحصر به فرد سوفیا ویژه گیمرها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز بازی منحصر به فرد سوفیا ویژه گیمرها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید