نسخه اول یک استارت آپ بلاکچینی تابستان سال جاری راه اندازی می گردد

به گزارش لیسو، هم بنیانگذار استارت آپ کارچین درباره جذب سرمایه و راه اندازی نسخه اولیه کار خود شرح داد.

نسخه اول یک استارت آپ بلاکچینی تابستان سال جاری راه اندازی می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

امیرعباس امامی هم بنیانگذار و مدیر اجرایی استارت آپ کارچین در مصاحبه با خبرنگار فناوری خبرنگاران درباره این استارت آپ اعلام کرد: کارچین یک سیستم حمل و نقل اینترنتی است که به یاری زیرساخت فناوری بلاکچین علاوه بر امکان مشارکت و سهامداری تمام بازیگران در پلتفرم و کسب منفعت از افزایش ارزش آن طی زمان، با ایجاد بستری ضدانحصاری و ایجاد فضایی رقابتی بین سرویس دهندگان و رانندگان باعث کاهش شدید کارمزد ها و مشخص رقابتی قیمت های سفر خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ویژگی های جذاب این استارت آپ بلاکچینی، وجود توکن کارنسی است که حلقه و محور خلق ارزش و اتصال بخش های مختلف کارچین به یکدیگر خواهد بود.

امامی با بیان اینکه این استارت آپ پیروز به جذب دور تازه ای از سرمایه شده است، ادامه داد: این استارت آپ در یک سال گذشته در حال توسعه نسخه اولیه محصول (MVP) خود بوده است و ابتدای سال 99 پیروز شد بخش دیگری از سرمایه موردنیاز برای رونمایی از محصول اولیه خود را تامین کند.

هم بنیانگذار استارت آپ کارچین مطرح کرد: منابع تخصیص یافته به استارت آپ کارچین طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای آماده سازی و راه اندازی نسخه اولیه کارچین هزینه خواهد شد؛ و احتمالا تابستان سال جاری راه اندازی می گردد.

به گفته وی، به زودی شاهد شروع برنامه های پیش از لانچ کارچین به منظور جذب سرویس دهندگان، اتصال گران، رانندگان و مسافران خواهیم بود.

امامی یادآور شد: تا پیش از این، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر رایان ونچر، شرکت رستاک میدیا سپهر، استارت آپ جابه جا و شرکت ایکب به عنوان سرمایه گذار و شرکای تجاری به استارت آپ کارچین پیوسته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 947

به "نسخه اول یک استارت آپ بلاکچینی تابستان سال جاری راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه اول یک استارت آپ بلاکچینی تابستان سال جاری راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید