نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب وکارها یاری می نماید

به گزارش لیسو، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران از انعقاد تفاهم نامه بین برگزارکنندگان این نمایشگاه و اتحادیه صادرکنندگان مبلمان اطلاع داد و گفت: به روزرسانی و برطرف اشکالات احتمالی نمایشگاه های مجازی و ارتقای سطح بهره وری آنها با ارتباط مستمر بین برگزارکنندگان نمایشگاهی و اعضای تشکل ها امکان پذیر خواهد بود.

نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب وکارها یاری می نماید

حسن احمدیان، رئیس اتحادیه تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان مبلمان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران درباره تفاهم نامه منعقدشده میان اتحادیه تولیدنمایندگان مبلمان ایران و برگزارنمایندگان نخستین نمایشگاه مجاری اظهار کرد: این تفاهم نامه ها چند شاخص را مدنظر دارد که انتقال سریع تر اطلاعات به اعضا، افزایش میزان مشارکت با توجه به اعتمادی که اعضا به تشکل ها دارند، همراهی تشکل ها، آموزش و ارتباط بیشتر با برگزارنمایندگان نمایشگاهی از جمله اهداف تفاهم نامه های منعقدشده با تشکل ها است.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران با اشاره به نخستین نمایشگاه مجازی ایران که از 5 تا 20 اسفندماه برگزار می گردد، اضافه کرد: از سوی دیگر اگر مشکلاتی در طول برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد، تشکل ها می توانند صدای اعضا باشند و در برطرف معایب برگزاری به برگزارنمایندگان نمایشگاهی یاری نمایند.

احمدیان با اشاره به تخفیف های در نظر گرفته شده اعضای تشکل ها برای مشارکت در نمایشگاه ها گفت: وقتی گروه و تشکل به مشارکت در برگزاری نمایشگاه اقدام کند، نمایشگاه پربارتر می گردد و اثر مثبت برای کل نمایشگاه ایجاد می نماید.

به اعتقاد این فعال مالی، نمایشگاه ها فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدنمایندگان مغفول مانده در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف است و نقش مهمی در توسعه کسب وکارها دارد. رفت و برگشت اطلاعات و انعکاس صدای مشتری به شناسایی بازار و سلیقه مشتری یاری می نماید و اتصال به شبکه جهانی را فراهم می نماید.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران توضیح داد: برگزاری نمایشگاه مجازی کاری نو است و قدم های نخستین را در ایران برمی دارد، منابعی وجود دارد که برای ایجاد پلت فرم نمایشگاهی به آن مراجعه می گردد و نقاط ضعف و قوت آن قابل شناسایی است تا بتوان دستاوردهای مناسبی از برگزاری نمایشگاه به دست آورد.

وی ادامه داد: ممکن است در طول برگزاری نمایشگاه مجازی کمی و کاستی هایی وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که کل ایده برگزاری نمایشگاه مجازی غلط است. در این بین باید خود را تقویت نموده و با افزایش دانش و تجربیات، نمایشگاه های مجازی بهتری را برگزار کرد.

احمدی تعداد اعضای اتحادیه تولیدنمایندگان مبلمان را 400 عضو گفت و اضافه کرد: اگرچه هنوز درباره میزان مشارکت اعضای این صنف در نمایشگاه مجازی زود است اما به نظر می رسد مطابق برنامه ریزی ها شاهد حضور حداکثری اعضا باشیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1422

به "نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب وکارها یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب وکارها یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید