هدایای خطوط هوایی برای مسافران فرست کلاس

به گزارش لیسو، خطوط هواپیمایی مختلف در سرتاسر دنیا سعی می نمایند تا امکانات خوبی را در اختیار مشتریانشان قرار دهند و برای مثال فضای پای زیاد و جایگاه های بزرگ چیزی است که باعث آسایش بیشتر مسافران در طول پرواز می گردد. اما در کنار آن ها هواپیما های کلاس یک (First Class) بعضی امکانات دیگر را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که می توان به Amenity Kits اشاره نمود. همراه خبرنگاران باشید تا با بهترین کیت های آسایش در خطوط هوایی مختلف آشنا شویم.

هدایای خطوط هوایی برای مسافران فرست کلاس

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به صورت عمومی در این نوع از کیت ها مسواک و چشم بند قرار می گیرد که باعث آسایش هرچه بیشتر در طول پرواز می شوند.

1- خطوط هوایی KLM Royal Dutch

خطوط هوایی Dutch کیت آرامش خود را با همکاری تیم برتر طراحی Viktor and Rolf که هر ساله یک کیت جدید را برای KLM طراحی می نماید ارایه می دهند. در این کیت ملزومات مورد احتیاج به همراه یک اتوماتیک قرار گرفته و ظاهر کیف آن نیز جالب و شیک است.

2- JetBlue

شاید JetBlue را چندان که باید یک سرویس لوکس نتوان به شمار آورد اما اخیرا این خطوط هوایی نیز در جایگاه های رده بالای خود یک کیت با نام Birchbox ارایه می دهند که باعث می گردد مشتریان از خدمات بهتری بهره مند شوند. درون این کیت اشیا مختلفی قرار گرفته است که می توان به روژلب، ریمل، کرم دست، پماد Baxter و... اشاره نمود.

3- خطوط هوایی بین المللی سوئیس

در پرواز های First Class خطوط هوایی بین المللی سوئیس یک کیت آرامش که توسط Bally طراحی شده ارایه می گردد و محتویات این کیت نیز با همکاری برند زیبایی La Prairie تامین می گردد و با یاری آن ها در طول پرواز پوستی با نشاط خواهید داشت و یک کرم سلولی چشم نیز همراه آن ها ارایه می گردد. چشم بند و سایر وسایل نیز که توسط Zimmerli ساخته شده اند در این کیت قرار دارند.

4- خطوط هوایی ترکیه

اگر شما با یک پورشه به مسافرت نمی روید، در خطوط هوایی ترکیه یک کیت که توسط شرکت پورشه طراحی شده به شما هدیه داده می گردد. درون این جعبه، محصولات مراقبت از پوست که توسط Acca Kappa ساخته شده اند قرار گرفته است.

5- خطوط هوایی امارات

اگر تصمیم دارید که به وسیله خطوط هوایی امارات یک سفر تجاری یا First Class داشته باشید خود را برای تجربه احساس یک اشرافی آماده کنید. در این سفر شما یک کیت دریافت خواهید کرد که توسط Bulgari طراحی شده است. داخل این کیف نیز لوازم بهداشتی قرار گرفته است.

6- خطوط هوایی Virgin Atlantic

خطوط هوایی بریتانیا اخیرا یک کیت را که از مواد پایدار ساخته شده ارایه داده و این کیت تجزیه پذیر است و البته این موضوع در ظاهر این کیت معلوم نیست. اطراف این کیت را یک نوار چرمی تشکیل داده و درون آن نیز لوازم مورد احتیاج نظیر جوراب، چشم بند و... قرار گرفته است.

7- خطوط هوایی فرانسه

مسافران Premiere Class خطوط هوایی فرانسه یک کیت شیک چرمی دریافت می نمایند که توسط Givenchy طراحی شده است. درون این کیت نیز وسایل جالبی وجود دارد که می توان به کرم صورت Biologique Recherche و کرم چشم اشاره نمود و یک حوله Oshibori نیز در این کیت قرار گرفته است.

منبع: کجارو / afar.com
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 673

به "هدایای خطوط هوایی برای مسافران فرست کلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایای خطوط هوایی برای مسافران فرست کلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید