همکاری دانشکده پست و مخابرات با هند

به گزارش لیسو، رئیس مرکز علمی کاربردی پست و مخابرات گفت: پیش از این با کشورهایی نظیر هند ارتباط دو جانبه داشتیم اما اتحادیه جهانی مخابرات یاری می نماید تا بتوانیم تعاملات بین المللی با کشورهای مختلف را مدیریت کنیم.

همکاری دانشکده پست و مخابرات با هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

صادق عباسی شاهکوه رئیس مرکز علمی کاربردی پست و مخابرات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره همکاری این دانشکده با دانشگاه های بین المللی در حوزه پست و مخابرات شرح داد: این دانشکده با عضویت در اتحادیه جهانی مخابرات آی تی یو، توانسته است روابط بین المللی با فعالین حوزه پست و مخابرات داشته باشد.

وی ادامه داد: پیش از این با کشورهایی نظیر هند ارتباط دو جانبه داشتیم اما اتحادیه جهانی مخابرات یاری می نماید تا بتوانیم تعاملات بین المللی با کشورهای مختلف را مدیریت کنیم.

عباسی شاهکوه اضافه نمود: همچنین در این دانشکده دوره های کوتاه مدت برای علاقه مندان به حوزه های مختلف نظیر اقتصاد دیجیتال برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت های فعال در حوزه پست و مخابرات و فناوری اطلاعات نیز از حضور در دوره های این دانشکده استقبال و از ظرفیت تعاملات بین المللی ما برای همکاری با سایر کشورها استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 463

به "همکاری دانشکده پست و مخابرات با هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشکده پست و مخابرات با هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید