ویسی: پیروزی مقابل نفت انگیزه بالایی به ما داد، بگذارید داوران جوان داوری نمایند

به گزارش لیسو، سرمربی خیبر خرم آباد گفت: وقتی تیمی مثل نفت که خیلی سخت می بازد را می برید از نظر روحی شرایط بهتری پیدا می کنید و انگیزه بالایی می گیرید.

ویسی: پیروزی مقابل نفت انگیزه بالایی به ما داد، بگذارید داوران جوان داوری نمایند

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: شاهد یک بازی بسیار باکیفیت و منظم از دو تیم بودیم. نفتی ها همواره در زمین خودشان گردن کلفت نشان داده اند و به هیچ تیمی باج نداده اشند و ما هم این موضوع را می دانستیم.

او ادامه داد: می دانستیم برای نفت بازی با پرسپولیس مهم تر از بازی با ما است و چند بازیکن اصلی اش ر ا در ترکیب قرار ندارد و از نظر روحی و روانی شرایط ما بهتر شد. بعد که بازیکنان اصلی شان را به بازی آوردند دیگر کنترل بازی در دست ما بود. ما سعی کردیم بازی به وقت اضافه برود و می دانستیم پنالتی زن های خیلی خوبی داریم. خوشبختانه توانستیم در پنالتی ها پیروز عمل کنیم. برای داریوش یزدی و نفت در ادامه راه لیگ برتر آرزوی پیروزیت می کنم.

سرمربی خیبر اضافه نمود: وقتی تیمی مثل نفت که خیلی سخت می بازد را می برید، از نظر روحی شرایط بهتری پیدا می کنید و انگیزه بالایی می گیرید. بازیکنان جدیدمان با این که از نظر بدنی کامل آماده نبودند اما تمام کوشش شان را کردند و تجربه نشان داد که کنار آن ها می توانیم تیم خوبی تشکیل دهیم. امیدوارم نیم فصل دوم برای ما باشد و پیروز شویم.

او درباره داوری بازی گفت: من در رابطه با داوری صحبت نمی کنم و بگذارید داوران جوان ما داوری نمایند و روز به روز پیشرفت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1481

به "ویسی: پیروزی مقابل نفت انگیزه بالایی به ما داد، بگذارید داوران جوان داوری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: پیروزی مقابل نفت انگیزه بالایی به ما داد، بگذارید داوران جوان داوری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید