یک اتفاق خاص؛ استقلال آماده ترین تیم فعلی لیگ

به گزارش لیسو، دو گل استقلال در وقت های تلف شده بازی با گل گهر، روند خوب این تیم در نیم فصل دوم را ادامه داد. برد استقلال مقابل تیم قلعه نویی، به گل های دقایق پایانی گره خورد، اما آمار این بازی و دیگر بازی های آبی پوشان در هفته های اخیر، نشان می دهد آن ها عادت نموده اند تیم برتر زمین باشند. تیمی که بیشتر موقعیت می سازد، بیشتر صاحب توپ است، بیشتر گل می زند و از هیچ امتیازی به راحتی نمی گذرد.

یک اتفاق خاص؛ استقلال آماده ترین تیم فعلی لیگ

برترین عملکرد

استقلال با 5 برد و یک مساوی، برترین تیم لیگ در 6 هفته اخیر محسوب می گردد. تیم سا پینتو توانسته در این 6 هفته، 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را بگیرد. تنها موردی که آن ها در این 6 مسابقه امتیاز از دست دادند، بازی با نساجی در قائمشهر بود. بازی که استقلال امید گل 2.12 را داشت و 25 شوت زد، اما بی دقتی بازیکنانش باعث شد نتواند امتیازات کامل مسابقه را به دست آورد. سپاهان تنها تیمی است که توانسته مثل استقلال، 5 برد و یک مساوی در این 6 بازی به دست بیاورد. با این تفاوت که تفاضل گل سپاهان در این بازی ها نسبت به استقلال، کمتر است.

توپخانه توقف ناپذیر

برگ برنده استقلال در این هفته ها، خط حمله درخشان تیم سا پینتوست. استقلالی ها در این 6 بازی، 15 گل زده اند و میانگین بسیار خوب 2.5 گل زده در هر بازی را دارند. استقلال 3 بازی از این 6 بازی را هم، با اختلاف بیشتر از یک گل برده است. بازی با ملوان، استقلال 4 گل به حریفش زد و نفت مسجدسلیمان و مس کرمان، هر کدام 3 گل از استقلال خوردند. 34 شوت داخل چارچوب و امید گل 10.9 در این بازی ها، نشان می دهد گل های استقلال حاصل موقعیت های پرتعدادی بوده که تیم سا پینتو روی دروازه حریف به وجود آورده و اگر بازیکنانش قدرشناس بودند، آن ها می توانستند آمار بهتری هم در زمینه گلزنی داشته باشند.

مالک زمین

استقلال علاوه بر برترین خط حمله در هفته های اخیر، توانسته در همه بازی ها دست بالاتر را هم نسبت به رقبایش داشته باشد. میانگین مالکیت توپ استقلال در 6 هفته اخیر، 58 درصد است. موضوعی که باعث شد خسرو حیدری مربی این تیم، سبک بازی شان را با بارسلونا مقایسه کند. بیشترین مالکیت استقلال، به بازی حساس با گل گهر مربوط می شد که آن ها، آمار عجیب 68.7 درصد مالکیت را از خود به جا گذاشتند.

در انتظار بازی های بزرگ

بازی این هفته با گل گهر، آغاز بازی های سخت استقلال بود. آن ها هفته بعد، در اهواز با فولاد روبرو می شوند و تا خاتمه فصل باید بازی های سختی با آلومینیوم، پرسپولیس، مس رفسنجان و تراکتور برگزار نمایند. استقلال با برترین فرم خود، وارد این مسابقات می گردد و در بازی با گل گهر، نشان داد می تواند سبک بازی اش را به حریفان بزرگ هم تحمیل کند. کیفیتی که شاید، کارنامه نه چندان خوب سا پینتو مقابل تیم های مدعی لیگ را کاملا تغییر دهد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1401 بروزرسانی: 19 اسفند 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2173

به "یک اتفاق خاص؛ استقلال آماده ترین تیم فعلی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اتفاق خاص؛ استقلال آماده ترین تیم فعلی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید