پخش وعده های غذایی 2 یورویی در فروشگاه های فرانسه با هدف یاری به دانشجویان

به گزارش لیسو، فروشگاه زنجیره ای لکلر فرانسه اعلام نموده است برای یاری به دانشجویان در میانۀ همه گیری کرونا، وعده های غذایی ارزان و با قیمت زیر 2 یورو به دانشجویان ارائه می دهد.

پخش وعده های غذایی 2 یورویی در فروشگاه های فرانسه با هدف یاری به دانشجویان

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش یورونیوز، میشل ادوارد لکر، مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای لکلر، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ب اف ام گفت وعده های غذایی بسته بندی شده با قیمت 1 تا 2 یورو مخصوص دانشجویان از این پس در فروشگاه های تابعه این شرکت عرضه خواهد شد.

در پی شیوع همه گیری کرونا و تعطیلی کافه ها و غذاخوری های دانشجویی، بخش قابل توجهی از دانشجویان در فرانسه با مشکل روبرو شده اند. امری که مقامات فرانسه و مسئولان شماری از شرکت های خصوصی را در هفته های اخیر به تکاپو انداخته است تا برای این قشر تسهیلاتی ویژه ارائه دهند.

پیش تر در هفته گذشته امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه بهای هر وعده غذای دانشجویی را به 1 یورو کاهش داد. این در حالی است که سندیکاهای دانشجویی این اقدام را برای بهبود شرایط کافی نمی دانند.

در همین زمینه فرانسوا اولاند، رئیس جمهور پیشین فرانسه خواستار اعطای یاری ماهیانه 500 یورو به کلیه دانشجویان زیر 25 سال شده است. طرحی که تا کنون مورد موافقت دولت قرار نگرفته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1396

به "پخش وعده های غذایی 2 یورویی در فروشگاه های فرانسه با هدف یاری به دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش وعده های غذایی 2 یورویی در فروشگاه های فرانسه با هدف یاری به دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید