پرواز خارجی به دیدنی های شاهانه شهر کیپ تاون

به گزارش لیسو، کیپ تاون دقیقا همان شهری است که اقیانوس هند و اقیانوس اطلس با هم آشتی می کنند و بعد از گذر از چندین و چند کشور و قاره با هم پیوند می خورند. کیپ تاون پر آوازه به لطف همنشینی کوه و ساحل و دشت و دمَن، به یکی از قطب های گردشگری قاره افریقا تبدیل شده است که در میان خاص پسندان، حسابی محبوب است و با جادوی مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری خیره کننده، خیلی از گردشگرانی را که دوست دارند در سفر، تجربه ی شاهانه ای را از سر بگذرانند، به خود جلب می کند.

پرواز خارجی به دیدنی های شاهانه شهر کیپ تاون

اگر خیلی آه و افسوس نمی کشیدید و حسرت ندیده های کیپ تاون را نمی خورید، بد نیست که با مطالعه فهرست زیر با اماکن شاهانه و جاذبه های یگانه ی این شهر که شُهره لوکس پسندها شده است، بیش تر آشنا شوید:

  1. پرواز خارجی به رستوران مُدور کیپ تاون

این رستوران که ساختمان دایره ای شکل آن درست وسط کوهپایه های سرسبز کوه های سر به فلک کشیده کیپ تاون سبز شده است، خانه امن و آسایش آن دسته از گردشگرانی است که برای فرار از استرس و فشارهای کاری، در ایام تعطیلات خود به دنبال جای دنجی هستند که در سایه سار طبیعت پناهشان دهد و با اطعمه و اشربه خواستنی، شکم چرانی های سیری ناپذیرشان را درمانی باشد.

  1. پرواز خارجی به فروشگاه زر و زیور شیمانسکی

تماشاخانه و ویترین این فروشگاه پر است از جواهرات و زیورآلاتی که جان می دهند برای آن دسته از مسافرانی که دوست دارند سوغاتی از افریقای جنوبی با خودشان به خانه ببرند که با درخشندگی خود چشم هر جنبنده ای را خیره کند و به لطف طراحی اش دل هر بیننده ای را بدست آورد.

  1. پرواز خارجی به عمارت هالیوود

این عمارت با دکوراسیون و صحنه آرایی آرتیستی خود، در همان نگاه اول صحنه های پر زرق و برق فیلم های هالیوودی را در ذهن زنده می کند و به کار آن خاص پسندانی می آید که از اقامت در هتل های چهار و پنج ستاره خسته شده اند و در بازدید خود از قاره ی افریقا و کشور افریقای جنوبی، هوس کرده اند تا آرزوی زندگی در عمارتی شاهانه را از فهرست آرزوهای خود خط بزنند.

  1. محافظان شخصی و خودروهای اختصاصی

باید قبول کنیم که در دوره و زمانه ما دیگر مسافرت لوکس و گردشگری شاهانه، تنها به رستورانی خاص و غذایی لذیذ و عمارتی از یادنرفتنی خلاصه نمی شود و ملزومات دیگری نیز نیاز دارد که قرار است کمک کنند تا تجربه ی لوکس مسافر و گردشگر از سایر بازدیدکنندگان متفاوت باشد و منحصربفرد بماند. یکی از این ملزومات به خدمت دریافت محافظان و بادیگاردهایی است که درست مانند فیلم های جیمز باند، عینک دودی بر چشم، سایه به سایه همراهتان باشند و با ماشین های آنچنانی، شهر را نشانتان دهند و مسافران را از این مرکز خرید به آن پاساژ راهنما باشند. خوشبختانه کیپ تاون در این حوزه نیز برای گردشگران پولدارش سنگ تمام گذاشته است و شرکت های مختلفی هستند که در قبال دریافت هزینه های گزاف این قبیل خدمات را در اختیار گردشگران می دهند.

بعد از تمام این تعریف و تمجیدها از کیپ تاون و وصف بی مثالش، احتمالا شما هم به این فکر می کنید که سفرهای لوکس و گرانقیمت هم از آن دست گردش هایی است که باید رفت و باید دید. اگر از ما کمک می خواهید با جستجو در لیست پرواز خارجی می توانید از قیمت های بلیط هواپیما به مقصد کیپ تاون اطلاعات دقیقی بدست آورید.

برای جستجوی پرواز خارجی مورد نظر خود به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی خبرنگاران

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 909

به "پرواز خارجی به دیدنی های شاهانه شهر کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی به دیدنی های شاهانه شهر کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید