پویش بهرفت در کاهش تصادفات بسیار تاثیر گذار است

به گزارش لیسو، استاندار کرمان در حاشیه بازدید از پست نوروزی خدمات بشردوستانه واقع در گلزار شهدای کرمان گفت: پویش ملی بهرفت در کاهش تصادفات نوروزی موثر است.

پویش بهرفت در کاهش تصادفات بسیار تاثیر گذار است

علی زینی وند عصر امروز 27 اسفند ماه با همراهی رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و زهرا موسی پور عضو هیات مدیره این جمعیت از پست نوروزی خدمات بشردوستانه گلزار شهدای کرمان بازدید کرد.

در حاشیه بازدید از پست فضای دوستدار کودک و اقدامات اعضای جوانان در رفاه حال مسافران گفت: پویش ملی بهرفت و هشدار های مهم و آگاهانه میثاق نامه در کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز بسیار تاثیرگذار است.

زینی وند گفت: امیدوارم خانواده ها و مسافران با تعهد به این میثاق نامه و رعایت نکات هدایت و رانندگی، تعطیلات را به دور از حادثه پشت سر بگذارند.

او بعلاوه در ارتباط بی سیم با مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر و پایگاه های امداد جاده ای استان به نیرو های هلال احمر خداقوت گفت و سالی پرنشاط و به دور از حادثه را آرزو کرد.

استاندار کرمان با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و سال نو به امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، از زحمات آن ها برای ایجاد محیط آرام برای مسافران و حضور به موقع در حوادث و امدادرسانی ها قدردانی کرد.

به گفته زینی وند، جمعیت هلال احمر استان کرمان به واسطه دانش، آموزش و تجهیزات از آمادگی بالایی برخوردار هستند و نشاط و آمادگی در این جمعیت نمود دارد.

او می گوید: حضور به موقع نیرو های هلال احمر در حوادث و بحران های طی سال، این آمادگی را ثابت نموده است.

رضا فلاح فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این آئین گفت: پایگاه امداد و نجات کوهستان صاحب الزمان (عج) کرمان از پنج سال گذاشته مستقر شده و ساختمان نو آن با هزینه کرد چهار و نیم میلیارد تومان در حال احداث است.

به گفته فلاح، طی سال گذشته 79 حادثه کوهستان و 9 عملیات امداد و نجات هوایی به وسیله امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان کرمان پوشش و تیم هایی نیز به استان های همجوار جهت یاری اعزام شده اند.

فلاح گفت: در مجموع 26 نیروی نجاتگر کوهستان در جمعیت هلال احمر استان کرمان فعالیت دارند.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1997

به "پویش بهرفت در کاهش تصادفات بسیار تاثیر گذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش بهرفت در کاهش تصادفات بسیار تاثیر گذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید