پیروزی سخت ایران مقابل آمریکا، شاگردان ناظم الشریعه صعود کردند

به گزارش لیسو، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی از سد آمریکا گذشت و به دور بعد صعود کرد.

پیروزی سخت ایران مقابل آمریکا، شاگردان ناظم الشریعه صعود کردند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه امشب در دومین ملاقات خود در جام جهانی 2021 لیتوانی به مصاف تیم فوتسال آمریکا رفت.

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی برای این ملاقات علیرضا صمیمی، اصغر حسن زاده، محمد شجری، مهدی جاوید و مسلم اولادقباد را در ترکیب ابتدایی قرار داد اما تنها دو دقیقه پس از آغاز بازی علیرضا صمیمی به علت اشتباه در دفع توپ در بیرون از محوطه جریمه با کارت قرمز داور روبه رو شد تا ایران از همان ابتدا بازی را با یک شوک آغاز کند.

پس از این اتفاق در حالی که ایران با یک بازیکن کمتر به بازی می پرداخت دروازه اش باز شد اما پس از این گل، ملی پوشان فوتسال ایران به وسیله فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور به گل رسیدند تا نیمه اول با رجحان 3 بر یک ایران به سرانجام برسد.

در نیمه دوم ایران نتوانست نمایش خوبی مقابل آمریکا ارائه دهد و با وجود چندین حمله به دروازه این تیم، در زدن ضربات آخر ناکام بود تا این که آمریکا در دقایق سرانجامی به گل دوم خود رسید و کار برای شاگردان ناظم الشریعه کمی سخت شد. در دقایق سرانجامی با پاورپلی آمریکایی ها ایران به وسیله سعید عباسی به گل چهارم رسید تا این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به سود خود سرانجام دهد و با کسب 6 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1757

به "پیروزی سخت ایران مقابل آمریکا، شاگردان ناظم الشریعه صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت ایران مقابل آمریکا، شاگردان ناظم الشریعه صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید