پیش بینی مورینیو از عملکرد تیم ملی ایتالیا در یورو

به گزارش لیسو، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که تیم ملی ایتالیا به جمع چهار تیم پایانی رقابت های یورو صعود خواهد نمود.

پیش بینی مورینیو از عملکرد تیم ملی ایتالیا در یورو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ژوزه مورینیو که اخیراً به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد در روزنامه سان مطالبی جداگانه در رابطه با تیم های حاضر در رقابتهای یورو نوشته است و بر این اساس او انتظار دارد که تیم ملی ایتالیا نتایج فوق العاده ای در این مسابقات کسب کند.

ژوزه مورینیو شرایط تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو را این گونه پیش بینی نموده است: من می خواهم روی عملکرد بازیکنان ملی پوش خود در رم یعنی لئوناردو اسپینازولا، برایان کریستانته و لورنزو پیگرینی تمرکز کنم. با این حال ایتالیا ترکیبی از بازیکنان بسیار خوب و باتجربه است؛ بچه هایی که می دانند چگونه برنده شوند و کاملاً قدرتمند هستند.

روبرتو مانچینی یک مربی بسیار با تجربه است و 20 سال در بهترین لیگ های جهان مربیگری نموده است بنابراین او بیش از حد آماده است و در مرحله مقدماتی نیز به وضوح این را نشان داد. تیم ملی ایتالیا زیر نظر او پیشرفت زیادی نموده است. ایتالیا بازیکنان با استعدادی دارد که دانش تاکتیکی بسیار خوبی دارند. آنها قادر به بازی به روش های مختلف هستند. روبرتو تا حدودی کیفیت حمله را به آنها اضافه نموده اما آنها ماهیت خود را از دست نمی دهند و می دانند که چگونه رقابت نمایند.

من فکر می کنم این بهترین کیفیت آنها به عنوان یک تیم است. یافتن نقاط ضعف سخت است. من فکر می کنم آن ها در جمع چهار تیم نهایی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1649

به "پیش بینی مورینیو از عملکرد تیم ملی ایتالیا در یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی مورینیو از عملکرد تیم ملی ایتالیا در یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید