کرونا لیگ برتر کاراته را لغو کرد

به گزارش لیسو، تهران (پانا) - مسابقات لیگ برتر کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان و مسابقات قهرمانی کشور جام امام علی(ع) به تعویق افتاد.

کرونا لیگ برتر کاراته را لغو کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات لیگ برتر کاراته در بخش آقایان و بانوان که قرار بود طی روز های آینده برگزار گردد و مسابقات قهرمانی کشور تحت عنوان جام امام علی(ع) که به منظور شناسایی ورزشکاران نخبه برای ورود به اردوی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ویژه بانوان و آقایان، جهت اعزام به مسابقات کاراته قهرمانی قاره آسیا که قرار بود نیمه دوم اسفند برگزار گردد، لغو شد.

مسابقات لیگ برتر کاراته کشور در بخش آقایان با 23 تیم در هشت گروه و در بخش بانوان با 13 تیم در چهار گروه، قرار بود طی روز های آینده در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار گردد که با توجه به محدودیت های اعمال شده و شرایط تردد شهر ها این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد که زمان آن متعاقبا اعلام میگردد.

مسابقه قهرمانی کشور نیز قرار بود در دهه دوم اسفند ماه برگزار گردد و با توجه به درخواست های تعدادی از هیات های کاراته و باشگاه ها این مسابقه لغو و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام میگردد.

مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان و بانوان طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ و مسابقات برگزار میگردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1444

به "کرونا لیگ برتر کاراته را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا لیگ برتر کاراته را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید