کشتی گیر دوپینگی به چهار سال محرومیت محکوم شد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، نمونه گیری افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از بهروز هدایت 4 بهمن ماه سال گذشته و در جریان رقابت های جام تختی انجام شد.

کشتی گیر دوپینگی به چهار سال محرومیت محکوم شد

بررسی این نمونه حکایت از مصرف دو ماده ممنوعه استانوزول و ترنبولون داشت. بر همین اساس نادو در حکم اولیه و طبق بند 1-1-2-10 مجموعه مقررات مبارزه با دوپینگ وی را برای مدت چهار سال از تمام فعالیت های ورزشی و حضور در تمام میادین داخلی و بین المللی محروم کرد.

این کشتی گیر فرنگی کار دوپینگی البته نسبت به حکم صادر شده معترض بود و به همین دلیل این رای اعلام عمومی نشد. درخواست استیناف وی در نشست شورای مرکزی نادو که 7 مردادماه برگزار گشت، بررسی اما رد شد. بدین ترتیب محرومیت وی که از 13 اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا 12 اسفندماه 1402 ادامه خواهد داشت، به قوت خود باقی است.

تست مثبت این کشتی گیر مربوط به پرونده 2020 دوپینگ ورزش ایران می شود. محسن رسایی (هندبال) و علیرضا مصلح آبادی (والیبال) دیگر ورزشکارانی هستند که دوپینگ آنها در سال جاری میلادی مثبت اعلام شده و به چهار سال محرومیت محکوم شده اند.

از پرونده دوپینگ 2020 ورزش ایران و تا به امروز نتیجه تست دو وزنه بردار نیز مثبت اعلام شده اما هنوز حکم آنها نهایی نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1121

به "کشتی گیر دوپینگی به چهار سال محرومیت محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیر دوپینگی به چهار سال محرومیت محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید