کمپین تامین اقتصادی جمعی برای یاری به صنعت کتاب بیروت

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران (ابینا) به نقل از بوکسلر - در پی انفجاری که هفته گذشته منجر به خرابی های بسیار و کشته شدن بیش از 200 نفر در پایتخت لبان شد، مدیر یک شرکت مشاوره بین المللی چاپ و نشر برای حمایت از کسانی که در صنعت کتاب بیروت کار می نمایند یک کمپین تامین اقتصادی جمعی به راه انداخت.

کمپین تامین اقتصادی جمعی برای یاری به صنعت کتاب بیروت

بیل کندی، بنیان گذار شرکت ابن سینا، نمایندگی فروش و بازاریابی ناشران خاورمیانه، میخواهد برای یاری به خسارت دیدگان صنعت کتاب در انفجار بیروت 100 هزار پوند پول جمع کند.

او گفت: در پی انفجار و موج شوک، ویرانی، خسارت، جراحت و مرگ ناشی از آن بسیاری از افراد، خانواده ها و مشاغل شهر زیبای بیروت تحت تاثیر قرار گرفته اند. همه شهروندان بیروت ناراحت و متضرر شده اند. بسیاری از مشاغل وابسته به صنعت کتاب (خرده فروشی ، عمده فروشی، کتابخانه ها و انتشارات) که خود من هم عضوی از آن هستم. به نمایندگی از بسیاری از ناشران بین المللی که برایشان کار می کنم خوشحالم که چنین رابطه نزدیکی با این افراد داشته ام تا بتوانم آنها را دوست خود بدانم. تاثیر این اتفاق بر زندگی بسیاری از این دوستانم ویرانگر بوده. کاری که حالا می توانیم برای یاری به آنها بکنیم تامین هزینه و کوشش برای بازسازی زندگی و ویرانی های عمیق و بی سابقه است.

کندی گفت: هدفم این است که یاری های اقتصادی را طریق یک منبع معتبر در بیروت به تعدادی از کسانی که در مشاغل کتاب فعالیت دارند و بیشترین احتیاج را دارند ارسال کنم تا یاری کنم از این دورانی که به طرزی باورنکردنی چالش برانگیز و سخت است و عبور از آن ماه ها طول می کشد کمی راحت تر عبور نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1130

به "کمپین تامین اقتصادی جمعی برای یاری به صنعت کتاب بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین تامین اقتصادی جمعی برای یاری به صنعت کتاب بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید