گل محمدی: هر روز شرایط پرسپولیس بدتر می گردد

به گزارش لیسو، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: در جام حذفی چیزی که خیلی مهم است داشتن تمرکز و گل نخوردن است. ما در بخش دفاعی خوب عمل کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. بعد هم توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و بازی را ببریم.

گل محمدی: هر روز شرایط پرسپولیس بدتر می گردد

وی اضافه کرد: امروز شاهد صحنه های خیلی خوبی از فوتبال بودیم که خالقش بچه های ما بودند. این برد را به طرفداران عزیزمان تبریک می گویم. از همه بچه ها با تمام مسائل و سختی هایی که دارند تشکر می کنم بابت از خودگذشتگی و فداکاری شان برای تیم. هیچ وقت نتوانستیم حق این بچه ها را بدهیم و از زحمات شان تشکر کنیم. سال جاری سال عجیب و غریبی برای تیم ما بود. این همه بی تفاوتی نسبت به تیم جای تأسف دارد. امیدوارم مسائل بچه ها در این هفته رفع گردد. من این هشدار را به باشگاه می دهم. اگر این اتفاق نیفتد وارد یک فاز بحران در تیم خواهیم شد. امیدوارم این مسائل حل گردد و بچه ها بتوانند با آرامش بیشتری لیگ را ادامه دهند.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: دور دوم جام حذفی بود و تا گرفتن جام راه زیادی وجود دارد. از صعودمان خوشحالیم و ان شاءالله در ادامه با آرامش و تمرکز بیشتری کارمان را دنبال کنیم. امیدوارم مسائل بچه ها زودتر حل گردد. واقعاً کار سخت شده و کارد به استخوان رسیده است. امیدوارم باشگاه توجه و احترام بیشتری به حل مسائل بچه ها داشته باشد.

گل محمدی درباره استفاده از دو بازیکن تاجیکستانی و نظرش در خصوص عملکرد این دو بازیکن، شرح داد: آنها بازیکنان جوان و آینده داری هستند. با توجه به اینکه سن کمی دارند می توانند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی باشند. فکر می کنم آغاز خوبی بود. در هر صورت ما تیم و مجموعه خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان هستیم. فکر می کنم امروز هم جوانان ما عملکرد خوبی داشتند و بازی هم به سمتی رفت که انتظارش را داشتیم و خوب توانستیم بازی را مدیریت کنیم و پس از آن فضا طوری شد که توانستیم از بازیکنان جوان مان استفاده کنیم.

وی در خصوص بحث نقل و انتقالاتی پرسپولیس در نیم فصل و اینکه آیا تیمش خروجی خواهد داشت یا خیر، گفت: من در خصوص این مسئله صحبت زیادی ندارم. ما با فولاد خوزستان یک بازی دیگر داریم و تمرکزمان روی آن بازی است. فعلاً در خصوص نقل وانتقالات حرفی ندارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره کیفیت زمین استادیوم فولادشهر اصفهان نیز توضیح داد: بازی در این زمین واقعاً سخت بود، اما تا جایی که توانستیم روی زمین بازی کردیم. با این حال در خیلی از دقایق بازی مجبور شدیم بازی بلند انجام دهیم. سال جاری یک اندازه شرایط زمین ها نسبت به گذشته خیلی خراب تر شده است. متأسفانه هر سال به جای اینکه بهتر گردد بدتر می گردد. تعیین است مدیریت خوبی در بحث امکانات وجود ندارد. هر کسی هر زمینی را معرفی می نماید در آن بازی می اندازند بدون اینکه استانداردهای فوتبالی در آن رعایت گردد. کلی می گویم و بحثم این استادیوم نیست، سال جاری شرایط زمین ها افتضاح است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1926

به "گل محمدی: هر روز شرایط پرسپولیس بدتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: هر روز شرایط پرسپولیس بدتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید