گیلان، علیرضا امامی فر: شرایط بازی آن طور که ما می خواستیم پیش رفت، قدر موقعیت های خوب مان را ندانستیم

به گزارش لیسو، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود اعتقاد دارد جریان بازی این تیم مقابل سایپا آن طور که آنها می خواسته اند دنبال شده است.

گیلان، علیرضا امامی فر: شرایط بازی آن طور که ما می خواستیم پیش رفت، قدر موقعیت های خوب مان را ندانستیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از رشت، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در انتها دیدار تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: شرایط بازی آن طور که ما می خواستیم پیش رفت، بازی سریع همراه با ضدحمله که به دو گل رسیدیم، اما در بازیگردانی مشکل داشتیم.

وی اضافه نمود: سایپا در نیمه اول به بازی مستقیم روی آورده و هافبک های ما را از بازی خارج نموده بود. همین مسئله باعث شد نتوانیم بر بازی تسلط داشته باشیم، اما در نیمه دوم با اضافه نمودن بازیکنی سرزن کوشش مان این بود که توپ های سوم را هم مال خودمان کنیم که در این امر پیروز بوده و بر بازی نیز تا حد زیادی تسلط پیدا کردیم.

مربی تیم سپیدرود اضافه نمود: با وجود اینکه در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم، اما نتوانستیم قدر موقعیت های خوب خود را بدانیم. در واقع شاید تماشاگران از نوع بازی تیم که هجومی بود، رضایت داشته باشند، اما وقتی ما به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم پس نمی توانیم راضی باشیم. ما برای اینکه شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم احتیاج به امتیاز داریم، اگرچه از نظر تاکتیکی شرایط مان خیلی بهتر شده است و بازیکنان کوشش فوق العاده ای از خود ارائه کردند.

امامی فر درباره اینکه چرا تیمش به سایپا چند موقعیت گل داد، عنوان نمود: ما در این بازی احتیاج به برد داشتیم و از این رو بازی روبه جلویی را ارائه کردیم. در این شرایط طبیعی بود که حریف روی ضدحملات خطرناک ظاهر شده و صاحب موقعیت گل گردد. دیدید در این بازی هم دو گل به ثمر رساندیم و دیگر نمی گردد گفت که فقط روی پنالتی گلزنی می کنیم. با برطرف این ضعف به دنبال این هستیم که روی نقاط ضعف دفاعی مان هم کار کنیم تا در بازی های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

وی در انتها راجع به اینکه چرا از بازیکنان جدید تیمش در این بازی استفاده نکردند، گفت: ما دو بازیکن خارجی جذب نموده ایم که یکی از آنها آمادگی لازم را برای بازی ندارد و دیگری هم مصدومیت جزئی دارد. پیغام صادقیان هم شرایط مناسب برای بازی کردن را پیدا ننموده بود. در خصوص بازیکن نیجریه ای هم قبلاً هم گفتم در رابطه با جذب وی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 155

به "گیلان، علیرضا امامی فر: شرایط بازی آن طور که ما می خواستیم پیش رفت، قدر موقعیت های خوب مان را ندانستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلان، علیرضا امامی فر: شرایط بازی آن طور که ما می خواستیم پیش رفت، قدر موقعیت های خوب مان را ندانستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید