یوونتوس با صلاح وارد مذاکره شد

به گزارش لیسو، بانوی پیر برای پر کردن جای خالی پائولو دیبالا در فصل آینده مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول را مدنظر دارد.

یوونتوس با صلاح وارد مذاکره شد

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه یوونتوس محمد صلاح را به عنوان جانشین پائولو دیبالا برای فصل آینده می خواهد اما جذب او با توجه به محدودیت های اقتصادی باشگاه تورینی کمی پیچیده به نظر می رسد.

ستاره مصری لیورپول تا ماه ژوئن سال 2023 با این تیم قرارداد دارد اما مذاکرات برای تمدید این قرارداد طی ماه های اخیر پیشرفتی نداشته است.

یوونتوس با آگاهی از این موضوع و با توجه به جدایی دیبالا در سرانجام فصل، اقدام به برقراری تماس های اولیه با مدیربرنامه های صلاح نموده تا از آماده بود این بازیکن در تابستان امسال آگاه گردد.

جذب صلاح از نظر اقتصادی برای یوونتوس کار آسانی نیست چرا که او در حال حاضر در لیورپول سالانه 11 میلیون یورو حقوق می گیرد و یوونتوس ممکن است از پس پرداخت این حقوق برنیاید حتی با وجود معافیت های اقتصادیاتی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی که بعد از 5 سال به ایتالیا برمی گردند. صلاح پیش از پیوستن به لیورپول در سال 2017 برای تیم های رم و فیورنتینا بازی می کرد.

در حال حاضر ماتیس دلیخت با حقوق 8 میلیون یورو در سال به علاوه 4 میلیون پاداش پردرآمدترین بازیکن یوونتوس است. یوونتوس اما نه تنها آمادگی پرداخت حقوقی بالاتر از این را ندارد، بلکه در صدد است که سقف پرداخت حقوق به بازیکنانش را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2033

به "یوونتوس با صلاح وارد مذاکره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس با صلاح وارد مذاکره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید