یکی از دوربین های سلفی گوشی تاشوی پیکسل فولد در جای عجیبی قرار گرفته است

به گزارش لیسو، گوگل از مدت ها قبل فرایند توسعه اولین گوشی تاشوی خود موسوم به پیکسل فولد را شروع نموده و در این زمینه گزارش های زیادی منتشر شده است. حالا یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت دارد، جزئیات بیشتری از این گوشی را فاش نموده است.

یکی از دوربین های سلفی گوشی تاشوی پیکسل فولد در جای عجیبی قرار گرفته است

او نوشته که پنل پشتی این گوشی مشابه پیکسل 7 است و پنل جلویی هم به گوشی اوپو Find N شباهت دارد. مانند همین گوشی اوپو و سری گلکسی زد فولد، گوگل برای آن از مکانیسم باز و بسته شدن افقی استفاده نموده است. این افشاگر بعلاوه مدعی شده که برای نمایشگر بیرونی، دوربین سلفی در حفره نمایشگر تعبیه شده ولی نمایشگر داخلی دارای هیچ حفره ای نیست. در عوض دوربین سلفی مربوط به نمایشگر داخلی در فریم گوشی تعبیه شده است.

این اولین باری نیست که دوربین سلفی در فریم گوشی قرار می گیرد. به عنوان مثال سال ها قبل گوشی نوکیا N9 و مدل های اولیه سری می میکس شیائومی هم مبتنی بر همین مشخصه بودند. در دورانی که گوشی ها باید بین حفره نمایشگر، دوربین زیر نمایشگر و ناچ دست به انتخاب بزنند، گوگل می خواهد از راه چاره چهارم استفاده کند تا پیکسل فولد در این زمینه نسبت به رقبا تمایز بیشتری پیدا کند.

هنوز در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم و باید ببینیم پیش از به خاتمه رسیدن سال 2022 شاهد رونمایی از این گوشی تاشو خواهیم بود یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2068

به "یکی از دوربین های سلفی گوشی تاشوی پیکسل فولد در جای عجیبی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از دوربین های سلفی گوشی تاشوی پیکسل فولد در جای عجیبی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید