15 نفر از عناصر گروه تروریستی الترکستانی در شمال سوریه کشته شدند

به گزارش لیسو، رسانه ها از کشته شدن شماری از عناصر تروریست در غرب سوریه بر اثر حمله موشکی خبر دادند.

15 نفر از عناصر گروه تروریستی الترکستانی در شمال سوریه کشته شدند

منابع خبری و رسانه ها از کشته شدن شماری از عناصر تروریستی و مسلح وابسته به گروه تروریستی الحزب الترکستانی در غرب سوریه خبر دادند.

شبکه خبری المیادین لبنان به نقل از خبرنگار مستقر خود در سوریه جمعه گزارش داد که 15 تن از عناصر این گروهک یکجا در حمله با یک موشک هدایت شونده کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، خودروی حامل این افراد با موشک در شمال استان حماه (غرب سوریه) هدف قرار گرفته است.

المیادین به اینکه چه کسی این موشک هدایت شونده را شلیک کرده اشاره ای نکرده است ولی رسانه های مخالفان دولت سوریه از جمله خبرگزاری استپ گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور خودروی تروریست ها را هدف قرار داده اند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان و مستقر در لندن است، این حمله را تأیید کرده و تعداد کشته ها را هشت (به عنوان آمار اولیه) اعلام کرده است.

حمله در نزدیکی روستای خربه الناقوس رخ داده و بنا به گفته منابع نزدیک به مخالفان، تمامی تروریست های کشته شده از اتباع سوریه بودند.

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از محل حادثه اجساد عناصر مسلح را نشان می دهد که به شکل فجیعی متلاشی شده است و نیروهای امدادی فعال در مناطق تحت کنترل تروریست ها در حال جمع آوری اجساد آن ها هستند.

حزب الترکستانی از گروه های تحت حمایت ترکیه طی سال های گذشته بوده و عناصر آن را ترک های چین و سوریه در تشکیل می دهند که جزو ائتلاف تروریستی مخالف دولت سوریه است.

عکس خبر تزیینی است.،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1437

به "15 نفر از عناصر گروه تروریستی الترکستانی در شمال سوریه کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 نفر از عناصر گروه تروریستی الترکستانی در شمال سوریه کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید